petek, 21. november 2008

Nakup hise #3

Cisto na kratko... nakupa hise ne bo! Finance zavrnjene. Banki ni bilo povseci nekaj malih stvari, midva pa sva se v vsej te zmedi v zadnjem casu kar nekako premislila. Bova se malo pocakala in gotovo se obetajo se boljsi casi za kupce. Vam pa sporocam... banke (vsaj odgovorne) so cisto zares zategnile pasove in moras biti ali idealen kandidat ali pa imeti vsaj 20% depozit.

10 komentarjev:

tinkarac pravi ...

Sočustvujem, ampak morda je pa za kaj dobro. da ne bosta potem vidva morala zategniti pasa preveč ... Malo časa in bo zadeva gotovo zrelejša in primernejša.

Saso pravi ...

Pa saj verjetno ne bo problem pri avstralskih plačah skrpit 20% pologa.

Rudi pravi ...

Skoraj sest stevilcni znesek v dolarjih tudi ni kar tako skupaj spraviti...
Anyway, se komentar, kaj je idealni kandidat za banke: da imas vsaj kak ornk dolg, da si zaposlen v 100% avstralski firmi in da imas en kup kreditnih kartic pri njih.
In ne, nisem cinicen, to je dejstvo. Preverjanje delodajalca tukej zgleda tako, da grejo brskat v yellow pages, ce je firma notr. In zato sva imela z banko probleme, ker Alenka dela v multinacionalki, ki v avstraliji nima offica z stacionarno telefonsko stevilko, ima samo ABN.
Ja, tudi mene je na rit vrglo, svasta. Jaz sem imel pa problem, ker imamo pri nas centralo (1300), da stranke ne morejo do nas pridit in nimam stacionarne stevilke v officu.
Anyway, tolk boljse, bova pa drugo leto z 20% depozita kupla, tukej itak grejo cene bajt dol.

Anonimni pravi ...

Bodimo realni, zgledna bancna zgodovina je tudi potrebna.

kaalen pravi ...

Anonimni... ce namigujes na to da nimava zgledne financne zgodovine se lahko vsaj podpises z imenom.

Stvar je v tem da je v Avstraliji kar se financne zgodovine tice narobe svet... ce si zapufan jo imas, ce nisi zapufan je nimas in v sistemu takorekoc ne obstajas. Ker sem jaz main breadwinner bi morala imeti neko konkretno kreditno kartico vsaj - konkretna je zlata ali platinum ali ekvivalent z min 10k limita, ali pa nekih $20k pufa za avto... pa ga nimam. Vse kar imam od financne zgodovine je vsakomesecni priliv na varcevalni racun, ze odkar sem prisla v Avstralijo... torej je na varcevalnem racunu zelo lepa vsota, hey but that doesn't count.

Imam uradni odgovor od banke, da je bil kredit zavrnjen, ker firme za katero delam ni v yellow pages.

Rudi pravi ...

Anonimni, tukaj je en konkreten primer, kako sistem tukaj laufa:
Sam sem bil vnet zaljubljenec v mojo kreditno kartico in sem zapravil cca. 7000 dolarjev na njej. Alenka se je skoz jezila, kolk sem zapufan, etc.., jaz pa sem ji odgovarjal, da pac mores biti tukaj, medtem ko ona ni zelela imeti nobenega pufa , niti kreditne kartice.
No, prisel je cas, ko sva hotela skleniti novo narocnisko razmerje za internet na Alenko, in kaj se zgodi... Preverjanje credit historija pade za Alenko, ceprav nima nobenega pufa, velike prihranke na banki, etc.
Razlog: ga ni. Potem smo pac sklenili, da mene, posteno zafufanega z brdo kartic damo crez preverjanje credit historija, in seveda, approved takoj, ni frke.

Anonimni pravi ...

Ej to pa res ni normalno se strinjam..namesto da bi bili veseli da je nekdo na čistem te zaradi tega jebejo... he he..

uživajeta

Ebola

verbatim pravi ...

Takšni razlogi, za katere vama zavračajo kredite (yellow pages, nisi zadolžen itd.), meni osebno niso normalni.

Anonimni pravi ...

Pa tile niso normalni. Namesto, da bi bili veseli, da bodo redno dobivali svoje denarčke in da ne bo potrebno terjati.
No, bo pa, kot je bilo napisano, cena se malo padla pa bosta dobila se kaj lepsega in boljsega. Sej sta vztrajna, se vama bo ze to obrnilo v plus.

Lp,
Soncica

zlatko pravi ...

Ni teško kapirat.....Pa je ja čist simpl zadeva.Banke v Avstraliji majo dost dnarja in ostalga sranja(zlato.diamanti in kup bolnih ljudi...,ki so najboljša naložba.
Gamblerji so postavl Avstralijo
,zdaj jo pa še žvijo.Kdo bo bolš ocuril ljudi do jajc ,kot kockar,ki bolan dela za ljudi,ki te bolezni nimajo.
Banke
ne morjo crknt,ni šans.Ma kakšna recesija ...Sem že v svojem blogu napisal,kaj mi je rekla ena avstralka,ki dela na neke vrsti občini.Oni vse vejo.To predvsem velja za priseljence,oziji so pod tišjo,prijaznejšo kontrolo,cvikajo pa ko pujsi...Tolk Alenka,da ti malo napišem o tem kako sem sam občutil diskeriminacijo v avstraliji,ko si me enkrat vprašala,a ti nisem odgovoril.
In se igrajo ljudje
,miši in mačke..Rad bi gdaj slišal visoke bančne uslužbence kako se ob petkih popoldan na kakem privatnem BBQ zabavajo s ciničnimi šalami,na račun neumnih ljudi,ki so jih ocurili ko pse.Zakaj bi se ukvarjale z pozitivci od katerih nimajo nobenih koristi,sam pozitivne obresti jim morajo plačvat,pa čeprav majhne,jih najraj nebi.Zakaj le.Vsaka banka denar definitivno izterja naj si bo v Sloveniji ali Avstraliji.Seveda z mastnimi obrestmi in obrestmi na obresti.
Zasluži cela veriga jebcev,ki je povezana z bankami in banke same...

Tko,
na oko,za vsako banko je najboljša naložba negativec,ki je zaposlen,skoz v minusu in zapufan do jajc.
Najbolš je še,da je pijanec,tik pred ločitvijo in ima po možnosti zaposleno ljubico ali dve...
Takrat lešinarji vklopjo vse senzorje in te počas prvijajo ,da pod ceno prodaš kar imaš,se ti vljudno nasmejejo odobrijo nov kredit in karavana gre dalje.
Vpletenih je vedno več ljudi,lal,la,lala,lalala.Sem vesel,alenka,ti znaš z dnarjem,če sem čist iskren sem se msrsiksj nauču od tebe,pa čeprav si precej mlajša.Predvsem potrpljenja,ko je najhujše,tega nisem nikoli imel.Le tako naprej,miren spanec je več vreden kot bajta.Sicer je pa toplo,ne.-)
Jebiga,vojne Američanov je treba plačat,je že cajt da jo plačajo sami,Avstralija pa naj ostane taka kot je...kraljica že ve kaj ma.Sem bil zdaj na severu škotske,matr spet neokrnjena narava,kot bi bil v drugi pravljici.Jaoo,kolk bi še rad vidu.Jebeš dnar,sam kaj ko ga rabš.Pa saj pride,pa gre:-)