nedelja, 02. november 2008

Melbourne, Sydney...

Prejsni teden sem bila zopet v Melbournu cele 4 dni, ker je sefa tako skrbelo kako bom zmogla me je tja poslal ze v pondeljek in mi narocil naj se razvajam s hotelsko sobo. Hja... jaz sem ga tebi nic meni nic, spizdila v Frankstone. Lepo je bilo it pozdravit prijatelje, namesto cepeti v hotelski sobi, ceprav sem bila se malo sick.

Anyway, ugotovila sem da mi Melbourne (razen vremena) dokaj prija in je "moja velika verzija Ljubljane". Sedaj sem se ze malce spoznala z bliznjo okolico training centra in hotelov. Flinders St Station je ekvivalent glavne avtobusne/zelezniske postaje v Ljubljani, se ure se ujemajo. Collins St je torej Slovenska cesta, Flinders St bi bila Kolodvorska oz. Masarykova, St Kilda bi bil Bezigrad, Zupanciceva jama.

Kar moram torej se najti je ekvivalent Presernovega trga in kasen most cez reko. S Presernom bo tezka, ker Avstralci pesnikov pac nimajo kaj prida. Zanimivo je da je Melbourne v Avstraliji kao mesto z najbolj mocnim pridihom Evrope, a vendarle se vcasih pocutis bolj kot sredi Azije.

Torej v Melbournu sem bila predvsem zaradi izobrazevalnih tecajev, tokrat v vlogi instruktorja. Prvic v zivljenju sem bila v vlogi trainerja, takega cisto zaresnega, kjer udelezenci placajo kar mastne denarce da se kaj naucijo. Bila sem totalno zivcna in ker je vse enkrat prvic sem se pocutila povsem bombardirano z vseh koncev, veliko koordinacije je bilo potrebne. Prvi course je bil bolj tako tako, veliko drobnih napakic, time management je bil bolj na trhlih nogah itd. in sem bila zelo vesela da je bil sef z mano, da je malo priskocil na pomoc. Naslednji course je sel ze veliiiiko bolje in sem se naucila dolocene logisticne zadeve koordinirati kar podzavestno. Certificirala sem torej 5 .NET razvijalcev in 6 advanced userjev, padla sta mi 1 na .NET tecaju in 2 na user tecaju. Niti ni bilo slabo.

Ta teden pa sem torej na se enem trainingu in sicer v Sydneyu. Spet so me poslali v fin hotel oz. no ja, tole bo bolj serviced appartment v katerem bi se dalo cisto prijetno ziveti. Tokrat na Surry Hills, predel mesta kjer se nisem bila, ima pa fantasticen razgled in me mogoce malo spominja na Ljubljanski Vodmat. In tjah... prisla sem do novega spoznanja, kako ugotoviti da mogoce malo too much potujes in da bi bilo med enim in drugim vzeti malo vec dni. Ko prides domov in do naslednjega leta niti spodnjih gatk ne uspes oprat. Tak se potem ustavis na letaliscu in si kar na mestu kupis par kompletov bondic.

Anyway, zelo pozitivna stvar teh potovanj je, da sem si sedaj uredila Velocity Membership in v dobrem mesecu pokasirala ze preko 4000 tock. Se en let (sredi Novembra) in si ze lahko privoscim en brezplacen let.

6 komentarjev:

Peter pravi ...

Oj,

najprej naj ti povem, da mi je tvoj blog zelo vsec in ga redno berem - od zacetka. Zelo slikovito opisujes. :)

Drugace sem pa tudi sam v IT branzi in me zanima konkretno s kaksnimi tecaji se to ukvarjas? Kje si se ti izobrazevala (npr. za .NET)? Lahko bi kdaj bolj podrobno opisala kaj delas v sluzbi. :) Pa mogoce tudi z vidika kaj je drugace tam pri vas (z vidika sluzbe - delovnega mesta - zahtevnosti - sam razvoj programske opreme) kot v Sloveniji. Vem nekaj si o tem ze kar dosti pisala, toda clovek ima vedno nove izkusnje in spoznanja ... :)

Drugac pa, super si, le tako naprej.

kaalen pravi ...

Ah, tecaji niso nic posebnega. Delam za Sitecore, ki je vendor web CMS sistema (zelo dobrega moram reci) in pac izvajam tecaje za .NET razvijalce in advanced userje. Pac odpredavam in jih vodim skozi lab exercises in upam da je folk ki se pojavi na trainingu vsaj malo zainteresiran in ce pridejo na .NET development course da so vsaj Visual Studio ze videli prej.

V sluzbi delam zelo razlicne stvari - malo sem solution architect, malo trainer in malo plain and simple evangelist. Moje delo torej zajema svetovanje strankam, review-e predlaganega designa, vcasih tudi samo implementacijo (v cemer cisto zares uzivam), asistenco pri go-live, post-production performance tuning, pripravo in izvedbo izobrazevalnih itd.

Jaz mislim da se nisem nic posebej izobrazevala, zacela sem ze zelo v mladih letih, nekih 16. let sem bila stara in me je web development strasno zanimal. Pa sem brala razne tutoriale pa potem kaksne e-booke, vpisala sem se na IT faks v Ljubljani pa sem potem sla tudi na kaksno predavanje od MS za studente (Student je car naprimer). Delala sem preko studentskega servisa za eno podjetje in sem imela super izkusnjo, ker so mi dodelili Andrejo Zitnik - top bejbo za .NET. Kasneje sem kupila ene par knjig - mojih biblij, ostalo pa je cisti entuziazem in firbcnost.

Glede dela v Avstraliji je odvisno od firme do firme, ti pa lahko povem, da Avstralcem organizacija ni kaj prida vrlina in je vcasih tako da imajo en trop razpuscenih programerjev ki ne vedo kje se jih glava drzi, spet drugje pa se najdejo kaksni povsem vzorni. Mogoce je precej opazna razlika ta, da marsikje zahtevajo smart casual obleko za v sluzbo kar se meni zdi totalna neumnost ce ne delas s strnakami. Kot tujec se moras mogoce malo bolj potruditi da te opazijo in tvoje sposobnosti cenijo in neprestano moras izboljsevati svoje govorne sposobnosti.

Peter pravi ...

Hm, zanimivo. Mal jih je tko zagnanih in ambicioznih. Fino.

Ampak tole mi pade v oci. Pravis, da si Solution Architect, tole se mi zdi kar senior pozicija! A to si na kaksem projektu? Oz. kakor sklepam iz nadaljevanja bolj na ravni nekega oddelka ali kako? Torej potem tudi postavljas arhitekturo? Kaj ti je input? Zahteve stranke? S cim modeliras? UML? Kaj pa baza? Jo tudi zdizajniras?

Ma a ves jaz se ukvarjam s podobnimi stvarmi, vsaj kar se tice razvoja SWT-ja. :) Me pa tudi zanimajo podobne stvari k jih ti pocnes. Zal nisem se na poziciji, da bi kar koli od tega pocel (arhitektura, izobrazevanja ...).

Drugace me pa se zanima kako ste organizirani? Projektno? Kako imate postavljeno strukturo teama? Klasila Project manager-Analitik-Lead engineer + development staff? Kje je tukaj arhitekt? Kot LE? In na splosno me zanima vloga LE oz head engineerja v teamu?

Se glede .NET-a. Kaj tocno predavas? Sam jezik C#? Ali prav ".NET", torej vse vkljucujoce tehnologije? Kolk se recimo samo izobrazevanje posveca tehnologijam .NET 3.0 (WCF, WWF, WPF)? Kaj pa Linq? :)
Ali se bolj posvecas se osnovam, kot ASP.NET, ADO.NET?
Mas mogoce kaksen example, testa, skripte (stegnar.peter AT gmail.com? :)

Uf, sori tolk vprasanj, sam res me zanima. :)

zlatko pravi ...

Super Lenč,sem res vesel ko tole berem.Ko takole pomislim kako hitro lahko z znanjem prideš do dela in napredovanja.Fajn da vedno poudariš znanje jezika.Tu pri nas je narobe svet.Rabiš ,znanje izkušnje,predvsem pa veliko mero potrpežljivosti,da odpreš oči dobro ustoličenemu šefu,ki ponavadi svojo nesposobnost skriva za kupom žlahte zaposlene v podjetju.No, časi se spreminjajo,tale recesija kao ,jim je kar dobr po p.... dala.Letijo glave,sposobni in pridni ostajajo.Jebiga lastniki hočjo dnar,ne rezultate na papirju.Danes spet letališče ,kako sem pogrešal to.Letiva na Škotsko,prav veselim se že neokrnjene narave na Škotskem,če kakega lososa ujamem,pošljem fotko.Če me ne pomalca Nessi:-))

Anonimni pravi ...

Vse kar je bilo lepega na meni so bili superduper cool smart business woman obleka in stikle..

Sliko prosim, da jo obesim v firmi.

P.S. hvala za tole nadaljevanko z razponom od grozljivke preko avanture do ... lp kuci K&S Consulting

kaalen pravi ...

Hehe... tale blog je prava evolucija ane.