nedelja, 09. november 2008

Lazy ass

Tko... po vsem tem potovanju sem in tja, menjavi casovnih pasov in vlacenju po letaliscih in taksijih se mi je pocasi zacelo ze malo trgati. Pretezen del casa ze nisem vec vedela kje sem (v Sydneyu ali Melbournu), koliko je ura (zaradi mene bi lahko predavala tudi ob 3h zjutraj) ali kateri dan v tednu je (it could as well be Sunday).

V cetrtek zvecer me je taksi odpeljal na letalisce in se prav dobro da se nisem pogledala v ogledalo. Bila sem namrec totaly utterly fucked, utrujena do konca. Vse kar je bilo lepega na meni so bili superduper cool smart business woman obleka in stikle... in poklapani lasje. In seveda so spet vame skocili smotani credit card promotorji... tokrat presneti platinum american express. So much about the global financial crisis! Letalo je imelo za povrh se slabo uro zamude.

Presneto sem bila vesela, da sem bila zopet doma... v petek sem naredila samo nekaj administrativnih zadev in vceraj in danes zgolj in samo LENARILA. V prihodnjih dneh imam v planu poceti le nekaj zelo zelo prijetnega in preprostega - do konca moram en fini solution zimplementirati.

Med drugim z Rudije spet gostiva gosta... najprej je prisla nazaj Christine. Nemska backpackerka, ki je bila pri nama ze dobre 3 mesece nazaj... mlada gospodicna je kupila avto in se podala na pod okoli Queenslanda. Presneto... videla je cel kup stvari, tudi platypusa in cassowarya v naravi. Na poti nazaj se je zopet ustavila pri nama, prodala avto, in sla na Fiji in Novo Zelandijo. Ker sem nepricakovano morala v Sydney sem cisto pozabila, da vmes dobiva drugega backpackerja - Jureta iz Skofje Loke. Torej je sedaj Jure tu in sva ze sla kupit avto - zelo lepo ohranjeno Toyoto Camry stationwagon, letnik 90, 170kkm za $2250. Jure je prijeten decko in je danes sel v mesto na izlet.

Meni pa je bilo dolgcas in sem spekla tole:

Ni komentarjev: