sobota, 11. oktober 2008

Spring in Brisbane

No pa sem vendarle odkrila, da imamo v Brisbanu tudi pomlad in ta je seveda malo drugacna od Evropske, pa vendarle jo imamo. Ptice se zenijo in vso mozno zelenje cveti. Idealen cas za sprehode je, gres po cesti in na vsakih nekaj metrov te obda oblak prijetno disecega grmicevja. Cez parke je trenutno sicer malo hecno hoditi, upas da ne razburis ptic, ki gnezdijo. Zadnjic smo naprimer sli na nogometno igrisce malo brcati zogo in seveda sprva nismo opazili, da ima par ptic gnezdo tocno na sredini igrisca na tleh, na odprtem. Zogo smo brcali na gol ob robu igrisca in ce smo jo slucajno brcnili mimo ali preko gola, jo je bilo potrebno iskati. V danger zone, seveda! Takoj ko zakorakas na pticji teritorij, te le te zacnejo napadati, ker branijo gnezdo.

Druga stvar so zuzki... se dobro da ni noben od naju pretirano alergicen na "golazen". Obstaja samo ena vrsta zuzkov, ki se jih bojim - mravlje. In zadnjic sem se malo spozabila, v kuhinji je ostala skodelica od Zvezdice z nekaj hrane, jaz pa sem na drsnih vratih zaprla samo zamrezena vrata in odsla na sestanek. Ko sem se vrnila, so bila kuhinjska tla polna mravlj, in ne mislim tukaj samo nekaj kolon mravljic, ki bi iz skodelice odnasale hrano. Bile so povsod, tla so bila crna, polna mravelj vse do polovice open plan sobe. Kocine so se mi kar najezile in ko sem stopila do laundry cumnate, da bi pograbila strup za mravlje, so mi ze lezle po natikacih in nogah, da sem zacela kar cepetati. Masaker.

Ni komentarjev: