petek, 26. september 2008

Peklenski petek

Hja, kje naj začnem... grem na sestanek v West Endu. Malo sem narobe zavila z avtom in sem pristala v CBD-ju namesto v West Endu. Zavijem torej nazaj na Victoria Bridge in ko sem spustila kuplungo je v ubogi Betsy nekaj posteno zaropotalo. Ups, pohodim gas... se vrti v prazno. Pohodim kuplungo in poskušam prestaviti v 1. prestavo mislec da mi je pač zabrisalo ven. O-o... šalthebel je bil nekam čudno mlahav, 1. prestava pa kot da ni obstajala. V paniki ugasnem radio in vklopim vse štiri žmigovce in upam upam da bo momentum se dopustil da se zapeljem preko mostu. Pa seveda ni slo... ustavila sem se točno na sredini mostu in nekaj živčnežev je že veselo hupalo. Hitro stopim ven iz Betsy, da bi jo porinila in seveda ugotovim da je se vedno v prestavi. Rinem ko norc v visokih petkah, a je vse zaman, ker je avto obtičal v prestavi.

Folku se ze trga, zablokirala sem cel most, ki ima samo en pas v vsako smer za vozila in seveda se ob petkih rush hour začne ze ob 2h. Klicem vlečno službo... bodo prišli v roku ene ure. Oh dear - ena ura čakanja sredi mostu v največji gužvi! K meni pristopijo brhki mladci in poprosim jih da me potisnejo preko mostu, medtem ko sem tiščala sklopko. Mišice mladeničev pomagajo in avto mi uspe parkirati na avtobusni postaji tik za mostom.

Sledilo je čakanje in čakanje. Poklice me tow truck guy in mi pove da ga na bo se vsaj pol ure, ker so ga klicali da mora nujno rešiti avto, ki je tik pred tem, da zdrsne v Brisbane river. Spet čakam torej.... in čakam, in čakam... folk hodi mimo in se smeji, misleč da sem ostala brez bencina. Vlečna služba se končno pojavi dve in pol ure po mojem klicu. Ko je pogledal v avto me je seveda najprej vprašal kaj hudiča se je zgodilo - seveda ko pa je bila Betsy v notranjosti čisto razmontirana, ker sva z Rudijem vgrajevala nov radio in zvočnike pa ni bilo panelov od vrat, pol armaturke je stran štrlelo, v avtu pa je bilo za pol Bunningsa izvijačev, klešč in drugega orodja.

Naloživa avto na tovornjak in potem se zatakne pri vprašanju kam ga odpeljati. Ja RACQ je priporočal servis v West Endu, voznik pa pravi da je to Repco servis, ki menjalnikov sploh ne popravlja in ga bodo samo poslali nekomu drugemu in mi za to uslugo extra zaračunali. Skomignem z rameni in vprašam kaj on priporoča. Zavrti mobilni telefon in se zmeni z buddyem, da avto peljeva tja. In se peljeva, ni bilo daleč, voznik je bil totalna faca. Pripelje me pred majhno delavnico polno vintage avtov - dobro sem si mislila. Tam kamor avte vozijo petrol-headi je gotovo dober servis. Mehanik malo pogleda avto in mi pove dobro novico - ni sel menjalnik ampak samo gearbox bracket, karkoli pač to že je. Strošek popravila bo (upam da) razumen.

Potem me je faca od voznika zategnil se do Chalk hotela, kjer sem v roke dobila Bernardovega bratranca (Mazda CX-7). Hočem svojo Betsy nazaj... jok.

1 komentar:

zlatko pravi ...

Boga Betsy,jazmam novo lady,blac lady ime ji je mazda zoom zoom:-),devica:-)