sreda, 17. september 2008

Ko se washmachini strga

Torej... najin pralni stroj je nagajal ze nekaj časa. Pral in pral, proti koncu programa pa strašno mlel in ropotal in se na koncu obesil in izkašljal napako številka 5. Ti hudimana, navodila za uporabo pravijo da je treba sčistiti filter. Ga sčistim prvič in je res bilo nekaj smeti notri. Poskusim ponovno in cez kakih 5 minut zopet javi isto napako. Spet naredim celo poplavo, pucam filter - notri ni nič. Poskusim zopet, spet isto sranje.

Naslednji dan torej pokličem Samsung - čakam na telefonu sto let. Na koncu mi dajo telefonsko številko serviserja v bližini. Klicem njega, dobim tipa ki več kot očitno le napol govori angleško pa se nekako vseeno zmeniva. Pride serviser pogledat, malo pritiska gumbe pravi da je s pralnim strojem vse OK. Pa mu rečem da ni in mu pokažem da se obesi na ocejanju, da čudno ropota. Serviser še malo gleda, jaz sem se medtem spravila nazaj delat.

Pride serviser in mi zmagoslavno prbije v hecnem naglasu: Di drejning pajp hez lozt itz kapesiti! No shit, Sherlock. Ga vprašam, ce je notri za filtrom kaj zabasano, ce lahko odpre, pogleda in po možnosti spuca. Pa mi rece, da bo moral naročiti rezervni del - cev za odvodnjavanje od Samsunga in bo treba počakati 2 tedna - odide.

Ja OK, stroškov s tem sicer ne bo, ker je pralni stroj v garanciji - a vseeno se mi misel na to da ob polni košari perila ne morem prati ne zdi privlačna. In ker v laundromate hodijo samo čudni tipi, ki jim rubežniki se pralne stroje poberejo (hint: taki Ray-u podobni patroni) se mi tudi to ne zdi prav dobra ideja. In zakaj za božjo voljo bi se spravil menjati nekaj, kar po vsej verjetnosti sploh ni pokvarjeno in torej menjava sama po sebi ne bo prav nic pomagala.

Pa sem hotela zadnjo rundo perila, ki je bila se vedno v pralnem stroju vsaj scentrifugirati in obesiti in sem poskusila se enkrat. Zopet isto sranje, tokrat pa mi je prekipelo in sem pograbila šraufncigr napravljena da sama razstavim pralni stroj in ugotovim kaj mu je zaštopfalo čreva. K sreči je prišel na obisk sosed, ki je malo večji ekspert v domačih opravilih in je delo opravil namesto mene. Razdrl je filter tam kjer je pumpa al whatever in voila, ven je padel kovanec za 20 centov. Die washmachine opet dela - ZAHVALJUJOČ MOJSTRU LOVROTU! Hvala bogu da so na svetu še taki tipi, ki znajo kaj pošraufati.

6 komentarjev:

Rudi pravi ...

Protestiram, sej jest tud znam kej posraufat, sam zadnji pralni stroj ko sem ga jest sraufal je bil ene 20 let star Gorenjc ene 15 let nazaj.
Drugace pa ko primerjas old school pralne stroje pa tele tanove je cisti smeh, naprimer, boben je plasticen, spodaj je namesto pokrova kar kos papirja, etc. Plastik fantastik.

ZoRRo pravi ...

Hehe, lazje bi blo itak ce bi ga lahko na kakšen tester priklopu. Tko ko delajo z avti zadnje case :))

EnOdKle pravi ...

Aha, sam potem pravi serviser - računalnik ni nič pokazal, pol ure nazaj si se pa 15 minut matral, da ti je avto vžgal. It happend to me - 2 leti stara astra. Ne morš verjamet :D

Off - fin blog. Berem že nekaj časa in me kar ima, da bi še sam poskusil srečo down under. Žal je malce težje, ker že imam družino... Sem pa tudi v ITju

Roo pravi ...

Moreš dober pralni stroj kupit pa se ti to ne bo dogajalo. Miele je zakon... Breztežav, servis poštiman v nulo. Preko računalika, ki ga priklopijo na pralni stroj ti updejtajo programe (npr. mehčanje perila). Dragi so res, ampak se splača.

mojster LOVRO pravi ...

A računalnik tudi sčisti filter, ko se zatakne kakšen kos oblačila v njem ali v njenem primeru kovanec za 20 centov...???...hmmm

kaalen pravi ...

Hja, se to se nam manjka, da bodo serviserji pralne stroje na testerje priklapljali. Ze tako imajo novi pralni stoji cisto prevec gumbov in LCD displaye. Prevec stvari, ki se lahko pokvarijo, nekako tako kot too much elektronike v avtih. Problem je v danasnjih casih najti spodobnega serviserja, tak ki ne naklada bullshita in ti rece, da kupi cel nov stroj.