ponedeljek, 29. september 2008

...in zmesani ponedeljek (Driving Test #1)

Kje naj začnem... v petek se mi je torej pokvaril avto. Vožnje za izpit za avto nisem mogla prestaviti, ker je bilo že manj kot en business dan do termina. V soboto sem rezervirala Hyundai Getza in ga v nedeljo sla iskat. Pa ni bilo iz tega nič, ker rental avta ne moreš uporabiti za izpit za avto, če ne dobiš pisnega dovoljenja lastnika, v tem primeru managerja poslovalnice. Ta ga seveda ni hotel dati, ker je zagnal celo paniko, da sploh nimam izpita in da v slučaju da se kaj zgodi zavarovalnica ne bo nič krila. OK no... pokličem par avtošol in so seveda vsi zasedeni, poklicem se par prijateljev, če mi lahko kdo posodi manual roadworthy avto. Vsi imajo avtomatike.

Klice nazaj Garth (tukaj ga bom malo šimfala, ker itak ne razume slovensko), da mi loh posodi od njegove bejbe avto. OK, Garth, je avto registriran? Je! Je avto roadworthy - mu delajo vse luči, vsi žmigovci in so gume vredu? So - vse dela. OK, super. Veselim se že, da bom lahko končno opravila izpit za avto in imam potem mir s tem.

Zjutraj vstanem, pripravim vse papirje in se z veliko časovno rezervo odpeljem do Beck, Garthove punce. Pridem tja in mi ona da ključe od tega, vmes omeni da avto nima registracijske nalepke. Debelo pogledam... ja kako to, a ni Garth rekel da je registriran. Ja je, sam nima nalepke gor, ker so jo po posti poslali Garthovi mami, ki je uradno se vedno lastnik avta. Em... torej Beck ni lastnik avta in mi tehnično ne more dati dovoljenja za uporabo. OK, greva do avta da bi se odpeljali do do Garthove mame po nalepko... avto ne vžge, kurbla ga lih ene 5min kot strgana. Na koncu le vžge in iz auspuha se pokadi velik oblak dima. Nekako se zbaševa v avto, jaz kao vozim da dobim malo prakse. Avto je... khm, totalen svinjak, v prtljažniku in na zadnjih sedežih je polno ene krame, v sprednjem delu avtomobila pa je na tleh raztresen chips (ja, pečen krompir, že malo plesniv), prazni kozarci in druga embalaža iz McDonaldsa. It stinks like shit! Ampak, komentirati seveda ne smem, ker se podarjenemu konju ne gleda v zobe in bi bila Beck sicer užaljena.

Začneva se torej peljati proti Garthovi mami, ki živi na cisto drugem koncu mesta v Norman Parku, peljem kolikor hitro le morem. Mislila sem da se bova v avtu spražili, ker je bila zunanja temperatura vsaj 30 stopinj. Ce sva vklopili klimo je avto zažel strašansko ropotati, mislim kot tovornjak, in ni sel hitreje od 40km/h. Kmalu ugotovim da tudi zavore skoraj ne delujejo.

Kot dve strgani kuri le prideva do Garthove mame, kjer na hitro zmečem nekaj smeti v kontejner medtem ko je sla Beck po nalepko. Na hitro grem okoli avta in preverim ce luci in smerokazi delujejo. Se bolj zmešano oddivjava nazaj do Greenslopsa, kjer se test zacne. Pridem tja, ze rahlo pozna. Uslužbenka na šalterju mi pravi da imajo v sistemu samo podatek da sem teorijo pogrnila. Cisto padem ven in je zblojena birokratka le nekako uredila papirje in rekla da lahko opravljam izpit. Čakam torej na inšpektorja.

Gremo do avta, začne izpolnjevati zapisnik. Prosi me da se usedem v avto in ga vžgem, prosi da vklopim luči, prosi da vklopim smerokaze, prosi da stopim na zavoro... Beck poleg mene v zadregi pogleda stran. Inšpektor me prosi da obrnem volan v desno in gleda gumo. Na koncu pogleda v avto in se namrgodi, z nogo brcne stran ostanke chipsa preden se usede na sopotnikov sedež. Pove mi, da z izpitom ne bo nič, ker avto ni tehnično izpraven. Opravičim se mu za neugodno situacijo in se sprijaznim z usodo. Da mi zapisnik na katerem pise, da leva zavorna luč ne deluje, da je desna sprednja guma illegal in da je v avtu pokvarjena hrana, kar je nehigienično.

Grem po Beck in ji vrnem ključe od avta. Greva pogledat gumo in vidiva da izgleda bolj podobno gumi na formuli ena kot pa navadni tehnično izpravni gumi za osebni avtomobil - čisto zlizana.

5 komentarjev:

Saš pravi ...

LOL.

A ko si pa pogledala luči, so bile ok?

Sedaj še enkrat delat? ČEz koliko časa pa lahko?

kaalen pravi ...

Ja luci so delale, sam zavorne pa ne. Loh grem takoj naslednji dan delat. Zdej cakam da mi avto popravijo pa bom sla jaz kar lepo s svojim avtom delat. Moj se je sicer pokvaru... sam pisuka, je slo za "interno" napako, brez zavor, zavornih luci in z zlizanimi gumami pa se jaz lih ne vozim okol.

zlatko pravi ...

ha,ha..,prav nasmejal sem se.Ko me je Garth peljal na letališče sva nazadnje jedla hamburger v avtu,pa moram rečt ,da me je najprej minilo jest... ampak se sprijazniš, navadiš....,upam ,da nisi gledala pod sedeže.Ne predstvljam si zdajle moje nove nove mazde v avstraliji,verjetno bi bila v drugačnem stanju kot je .Tam pač tko je,noben se ne obremenjuje z razmetanim in posvinjanim avtom ali stanovanjem.Evropa je drugačna,včasih res preveč sterilna,moraš to dožvet ,da razumeš.Sem vesel,da sem:-)Mam spet popaddek,v kino prihaja film avstralia,sem Katji že reku.kdaj bova karte kupla...:-)=aaah

Clovek Zajc pravi ...

Hehe, ko gledas 20 ali 30 let stare Holdne pa Forde na cesti se resno vprasas kok je teh avtov v resnici izpravnih. Tuki v WA sploh ni treba avta peljat v pits ce redno placujes registracijo.... Kolega, mehanik, je pred parimi meseci menjal motor v datsunu 260z, ki ni bil zapeljan iz garaze ze od leta 95, vendar je se kar registriran.
Sploh je grozno dejstvo, da je menda se 80% vseh Holdnov izdelanih se vedno registriranih.

kaalen pravi ...

Mehanik je mojo ljubo Betsy popravil tako da je spet veseli mali vrum vrum. Z Rudijem sva tudi do konca vgradila ozvocenje. Mehanik je zamenjal tudi timing belt, filter za olje, olje. Preveril je zavore in so se skoraj kot nove, gume pa tudi - le te je tudi namazal, da se svetijo kot nove. Popravilo menjalnika je bilo okoli $160, ostalo pa redni servis. Takoj ko dobim placo se bom prijavila na izpit.