sreda, 03. september 2008

Hello from Sydney

Tokat se javljam iz Sydneya, kjer smo se s sodelavci udeležili TechEd konference. Smo precej zaposleni s stojnico, ker je zanimanje ogromno.

Prvi dan smo prispeli zgodaj in smo imeli cas za vandranje. Tako sem se sprehodila do zaliva od koder se vidi Sydney Opera house. ko sem končno zagledala to zadevo sem bila malo presenečena... pričakovala sem večjo zgradbo in seveda iz nekega razloga, kristalno belo... ta pa je bila take umazno bele/bez barve.

Anyways... next destination je Melbourne, pa ce me tam kdo zeli prenasat se priporocam.

1 komentar:

kaalen pravi ...

Tako... pa sem doma, home sweet home. Nazaj sem prinesla eno fin ruzak in nekaj cool T-shirtov. Problem se je seveda pojavil, ko je bilo treba prtljago pobrati iz tekočega traku... po njem se je namreč peljalo vsaj 10 identičnih ruzakov hehe, ker so se vsi geeki vračali iz konference.