sobota, 16. avgust 2008

Tole bi pa se angelcki jedi, ce bi meli ritke

Včeraj sem se spet lotila enega izmed mojih priljubljenih hobijev: peke slaščic. Že v četrtek sva sla z Rudijem v lokalnega Colesa po fortnightly nakupih. Najti kvas je bil pravi podvig, saj svežega sploh niso imeli... ali pa ga vsaj moj radar vklopljen na high sensitivity ni zaznal. Kupila sem torej takega v vrečkah - suhega. Hotela sem speci slastne domače zemljice pa sem med iskanjem recepta na Kulinaricni Sloveniji naletela na recept za rogljicke.

Odločila sem se torej poskusiti, namesto 60g mokrega kvasa kot je pisalo v receptu, sem uporabila 2 vrečici oz. 16g suhega. Preskočila sem torej korak priprave kvasnega nastavka in sem suh kvas zmešala naravnost v moko, počasi dodajala mokre sestavine in mesila mesila. V posodi je nastala prava packarija preden se je gmota počasi preoblikovala v nekaj kar je izgledalo podobno testu in je bilo iz pretežno homogene zmesi. Testo sem pustila počivati okoli 1 uro na toplem mestu in nastal je lepo napihnjen hlebec. Potem sem nadaljevala po navodilih recepta in zrolala za dva pladnja rogljičev z marelično marmelado. Sprva je slo bolj počasi, a sem se kmalu navadila kako jih narolaš na hitro. Ker nimam take tapravega valarja sem namesto tega uporabila kar steklenico. Zrolane rogljiče se malo pustiš in zopet vzhajajo. Ko so se spekli je ven prišlo tole:



Niso težki za naredit, samo veliko je čakanja vmes.

3 komentarji:

Ana pravi ...

Vauuu... ti si pa pravi mojster.
Bravo.
Pa še eno vprašanje: kaj te je pa v Novo zelandijo na tisti mraz neslo?
Ana

kaalen pravi ...

Na Novo Zelandijo sem sla sluzbeno na izobrazevanje za Sitecore.

zlatko pravi ...

mmmm,dobro...