sobota, 23. avgust 2008

Internet Tip #1

Če ste na mesečni kvoti, je eno orodje esencialno - NetMeter. Toplo priporočam vsem, ki živijo v Avstraliji in uporabljajo tukajšnji internet, ki je 100 let za leseno žlico, ker je med drugim tudi omejen z nenormalnimi kvotami. Že zadnja dva meseca sva z Rudijem konstantno prebijala mesečno kvoto in za to drago plačevala. Odkar sem dol potegnila tale tool bo pomoje OK... glede na to da sem prejle pogledala in videla da "nekaj" vleče dol s konstantno hitrostjo 220KB/s in da je bila dnevna poraba ze kar preko 600MB. Krivec je bil hitro lociran in izklopljen iz mreže.

Control empowers people!

13 komentarjev:

Goran pravi ...

Kdo pa je bil krivec?

Rudi pravi ...

Po moje sem fasal update iz nasega management serverja v sluzbi, ker imam na mojem lptopu agenta...

kaalen pravi ...

Rudijev racunalnik... 2 moznosti, imel je vklopljen Remote Desktop Connection ali pa mu je dol vleklo ene update za nek patch program... najverjetneje je bil krivec kar RDP ker sem jaz ze v preteklosti opazila da megabajtki kar letijo ce moram kaj preko RDPja delat za sluzbo... like en dan je odletelo 1.5GB.

impdiablo pravi ...

ker smeh... caki, a nimate flat rate-a? No, ce bi jst mel normalnega landlorda pol bi mel zdej polega tega se optiko, sam pac model ni dal dovoljenja, da zvrtajo par lukn v zgradbi... proklet peder... ok, sej je tut teh 4MB kul, sam vseen, optika je ipaq optika

kaalen pravi ...

Tko... v Avstraliji mas vec variant, vsi paketi pa so omejeni na količino mesečnega prenosa... tudi ce pise "trully unlimited internet" to pomeni da imajo nekje v small printu fair use policy... taki so najslabši. Imas tam od 200MB pa do 60GB prenosa na mesec, odvisno od cene ki jo plačuješ za to. Sam internet je zelo hiter... a kaj ti to koristi ko pa tik tak prebiješ mesečno porabo.

Aleš Š pravi ...

Ampak to je ful zanimivo, da majo tolk omejitve prenosov. Verjetno majo ful stroškov, ker morajo ves promet prek morja peljat, pa tko malo kompenzirajo.

kaalen pravi ...

Ma to je en bullshit ce mene vprasas... sej amerika je tudi otok, pa japonska tudi pa evropa v koncni fazi ce gledas se ogromno prometa pretaka pod atlantikom... pa nikjer drugje nimajo tako rigoroznih omejitev. Aussiji pa se pac pustijo nategovat sej jih 90% itak ne ve kaj pomenijo megabajti in gigabajti.

dr. filomena pravi ...

uuuuu mene bi pobral, čeb mogla na porabo merkat! :-)

kaalen pravi ...

Ja mene bo vsakcajt pobralo, ker mi se spletne strani blokirajo, npr STA forum in mojpes.net. Zdle sm cist popizdila, blokirat so zacel kaksne 2-3 tedne nazaj pa me prav nic ni prizadelo, ker sem pac strani dostopala preko proxy-a... zdej so mi pa cist vse proxye blokiral. WTF?!?! Sej hocem samo spletno stran ljubiteljev zivali pogledat.

Tody pravi ...

Hehe, tako se proti piratom bori :)

Tam sigurno ne downlodajo gige in gige :D

verbatim pravi ...

kaalen: pa to blokirajo Avstralci zaradi kakšnih puritanskih razlogov oz. omejujejo svobodni dostop do internetnih strani ali te kaznujejo zaradi kakšnega prekoračenega limita?

kaalen pravi ...

Hej verbatim (ime po znamki CD-jev???),

ubistvu niso nic namerno blokiral, samo delalo enostavno ni, ker so mel nevem kaksne tezave z mrezno opremo. Je bil se v cajtngu clanek ko je ene par folka cist popizdilo. Ampak je three reku da je bil problem omejen (ja, na celo avstralijo) in je trajal zelo kratek cas (oni trdijo da en teden, meni je strani "cudezno blokiralo" celih 6 tednov) in se pac zaradi tega niso odlocili da bi javnost obvestili... ali ponudili odskodnino recimo.

Zadnjic sem poslala racune za intertnet nasi tajnici na Dansko in je nazaj poslala da jih ne razume. Pa sem mogla spisat eno A4 stran da sem ji pojasnila kako tega hudica obracunavajo. Ena sim kartica je $49 + preko $200 presezene porabe, pa dve sim kartici je 2x49 + presezena poraba ker majo gnil meter porabe in je bil vec kot 72h v zaostanku in sem prepozno zamenjala sim kartici. Pri njih 2x6GB ni enako 12GB. Tko da sem na prvi kartici prebila za okol 500MB = $50, na drugi kartici pa sem bila ful pod 6GB. A mislis da naredijo avtomatski balancing - haha, se niso tako napredni. Nato namesto da bi excess charge waivnal majo tak glup billing sistem da tega niso mogl nardit pa so mogl dat $50 credita ko sem zagrozila z ombudsmanom, pol je pa na naslednjem racunu kazalo da je sem v plusu, da ubistvu oni men dolgujejo denar, pa naslednji mesec spet placila niso sprocesiral pa je bil racun spet cuden... uglavnm, kolkr majo zblojen njihov billing sistem se sploh cudim kako to da ne pozabijo racunat.

verbatim pravi ...

Moram pohvaliti tvoj blog. Prebral sem kar celega. :)

Ja, po znamki CD-jev.

Ob takšnih neživljenjskih omejitvah prenosa in oderuških cenah človek res težko verjame, da še si zdaj njihovi politiki težijo z uvedbo obvezne cenzure interneta.