ponedeljek, 11. avgust 2008

Home, sweet home

Tako, prispela sem nazaj v moj preljubi Brisbane. Zdaj vem zakaj zivim tu in ne kje drugje - ker je klima topla in ugodna. V Novi Zelandiji sem strasno trpela zaradi mraza in ujela en mini prehlad. Se posebej v Christchurchu, kjer je bilo blizu nule in je na letaliscu pihal leden mraz. To mesto ima za moje pojme zelo hecno ime... pomislite kako butasto bi se nam zdelo, ce bi bilo v Sloveniji kaksnemu mestu ime "Kristusova Cerkev". V Nelsonu pa je cez noc zapadel sneg skoraj cisto do morja... in sem po kaksnem letu in pol spet okusila malo zime.

Preden sem se v Nelsonu usedla na letalo, sem sla na sobotni market in nakupila nekaj spominkov. Ustavila sem se ob stojnici, kjer je izgledalo kot da prodajajo nekaj "domacega" - medico. Prodajalec je hitro pogruntal, da sem iz Evrope in bil cisto navdusen nad mano, ker je ocitno tudi sam imel neke evropske korenine. Ponudil mi je stamperle te in one sladke kapljice - medico, bush whiskey in malinov liker. En stamperle, dva stamperla... jejhata sem imela hitro rdeca licka v tistem mrazu in sem se pocutila tako domace kot decembra na Ljubljanskih stojnicah ob Ljubljanici, ko se pije kuhano vino. Odlocitev je bila torej jasna - domov sem iz Nelsona prinesla steklenico najslajse medice.

Ni komentarjev: