sreda, 20. avgust 2008

Contact Lense Drama

Nekaj časa nazaj sem sla k optiku na pregled in po leče. Dobila sem Acuvue Hydraclear leče z malenkost manjšo dioptrijo kot na očalih. Moj master plan je nositi leče, medtem pa poslati moji mami okvir po posti, da mi da zamenjati leče... ker je to v Sloveniji približno 3x ceneje kot v Avstraliji. Moja očala so že zelo boga... okvir obožujem in ga ne bom zamenjala dokler se povsem ne polomi, leče na očalih pa so boge... res boge, cisto spraskane.

Na leče se je seveda treba ponovno navaditi, ker jih kar nekaj časa nisem nosila. In sedaj jih imam ze vsaj 3 tedne pa situacija ni nič boljša. Za na daleč, ko grem recimo na nogomet ali če gledam televizijo, delam hišna opravila, vozim avto itd so super, vidim kristalno jasno. A za računalnik so nemogoče in cisto popizdevam vsakič ko jih poskušam nositi... enostavno ne dobim fokusa in je vseskupaj blury/zamegljeno na manj kot 1 meter razdalje. Zanimivo je to, da ni blury celoten zaslon ampak samo področja. Nekako tako kot da bi na manjšo razdaljo imela -1 dioptrijo... ravno dovolj da ne vidiš. Ce je čez celoten zaslon text, se vidijo fleki kjer je slika povsem zamazana medtem ko druge dele texta vidim jasno... seveda ne tam kjer imam fokus in če hočem text prebrati se moram fokusirati na tist del teksta ki ga berem... pa se blury fleki seveda premaknejo na tisto točko ko spremenim fokus. Pa ni problem v tem da mi leče izsušijo oči, ker je situacija enaka takoj po tem ko leče vstavim.

Ima se kdo tak problem in zakaj do tega pride??? Sem se naročila pri optiku in grem jutri nazaj na ponovni pregled, da ugotovi kaj je narobe... z mojimi očmi ali pa z lečami.

7 komentarjev:

jaka pravi ...

a mas kaksn astigmatizem??

ce nisi navajena ne bos mogla skos nost leč.. nej ti rajs mama se ena ocala kupi v slo...

jaz jih za kompom sploh ne morm furat cel dan (leč)

kaalen pravi ...

Hja... sej pomoje je to problem astigmatizma, afaik se to popravi z cilindri, te pa na ocalah imam, na lecah pa seveda ne. Ker oci me ne pecejo, sploh ne vem da imam lece... sam slika enostavno ni ostra in me ful zivcira.

kaalen pravi ...

Evo.. bla pri optiku. Problem je previsoka dioptrija na lecah... pol pa na blizu ne vidim dobr.

dr. filomena pravi ...

na te zadeve se čisto nič ne spoznam, ti pa želim, da čim prej najdeš pravo rešitev... malce me čudi, da kot ajtijevka nimaš back-upa :-)

kaalen pravi ...

Smo ze nasli resitev. Na lecah se obicajno nosi za 0.25 ali 0.5 manjso dioptrijo kot na ocalah, ker je leca blizje ocesu (no, ubistvu dobesedno lezi na ocesu) kot ocala. Pri meni to ocitno ni bilo dovolj, tako da sva poskusila z 0.75 manjso dioptrijo in je razlika vec kot ocitna. Mi je dal paket testnih lec in jih sedaj lahko uporabljam tudi za racunalnikom. Na ocalah imam -3.75, na lecah pa samo -3. Kdo bi si mislil da 0.25 naredi taksno razliko.

jaka pravi ...

ej, sam leč ne smeš nosit non stop...

js se res ne bi zajebaval. by the book je fajn, da mas vsaj en dan na teden ocala...

astagmatizma pa itak ne bos odpravla, sam zgleda nimas prov hudga in te to ne moti tolk.

Anonimni pravi ...

astigmatizem lahko popravis tudi z mehkimi lecami, klicejo se "toric", razlika je samo v tem, da jih morajo narest prav zate.
rs