petek, 01. avgust 2008

Brisbane Real Estate in got caught

Ze par dni nazaj sem hotela povedati, da kaze da se je situacija z najemom hise/stanovanja v Brisbanu očitno precej umirila. Sedaj je nekako mozno dobiti propertye za soliden denar brez pretiranih težav, ali pa mene občutek vara. Glede tega kar pisejo v časopisih pa se prav nic ven resno ne brigam... en dan je tako, drug dan drugače. Samo da strašijo ljudi. Občutek imam da se je influx ljudi malo zmanjšal.

Druga stvar je, da so naju ujeli z macko, ko pa nimava dovoljenja. Ucvrla jo je skozi vrata naravnost pred hiso ravno v trenutku ko je mimo prišla property managerka. Seveda je takoj zatezila z izselitvijo in ne vem kaj se vse. In ne mislijo niti premisliti o možnosti da bi nama dovolili macko. Pa sem se malo pozanimala o tem kje stojim in se odločila, da se ne posrackam v hlačke. Redno plačujeva najemnino, škode ne delava, sosedi se ne pritožujejo, ob inspekcijah je bilo vse OK, torej ne razumem zakaj je NO PETS AT ALL, ko pa nikomur ne škodimo. Selit se ne mislim prostovoljno, da bi se pa Zvezdice znebila pa tudi ni niti minimalne sanse. Pa naj se property management prereka in me zaradi mene da tudi na tribunal.

Ni komentarjev: