sobota, 23. avgust 2008

1 year

Danes je točno eno leto odkar sem priletela na Brisbansko letališče in pričela živeti v Avstraliji. Torej je danes neke vrste poseben "rojstni dan". Življenje na drugi strani sveta se je začelo precej turbulentno in ne morem ravno reči, da je bilo prav pretirano prijetno. Seveda so bili prvi trije meseci se polni navdušenja in ob tem kar malo pozabiš na vsakodnevne zadeve. Ko začetno navdušenje mine pa se je seveda treba tudi v obljubljeni deželi soočiti z trdim vsakdanom.

Ravno tako je treba na na tem velikem otoku imeti streho nad glavo in službo in khm... občutek varnosti. Varnost je verjetno tista vrednota, ki sem jo začela ceniti šele zdaj. Je nekaj stvari, ki jih spoznaš o Avstraliji šele potem ko si lokalec... Avstralcem zamerim predvsem blesavo ultra potrošniško miselnost in diskriminatornost.
Včasih te seveda stisne malo domotožja in to se občuti na prav zanimiv način. Si doma nekje kjer ne bos nikoli 100% "ta domač" in pri besedi dom se včasih zatakne... čakaj malo, kateri dom sem mislila. Ali je dom tam kjer je streha nad glavo ali je dom tam kjer so korenine? Malo tu malo tam.

Sicer pa sva z Rudijem zares začela uživati Avstralijo maja 2008, ko sva odšla na zaslužene počitnice - road trip po Queensland Outbacku. Takrat je v meni naredilo klik in sem se začela zavedati da je to to. Tukaj sem in na življenje gledam z rožnatimi očali. Pravijo da Avstralijo zares doživiš šele ko greš v bush kampirat... bloody right. Avstralija je lepa, raznolika in v njej je ugodno živeti - money's good and the weather's great, the rest comes from within.

Povem pa lahko, da je migracija v drugo deželo, se posebej tako na cisto drugem koncu sveta, z drugačnim jezikom, kulturo in navadami - korak za pogumne.

3 komentarji:

Saš pravi ...

Hej.

Po naključju sem našel vajin blog. Super zadevca. Bomo še spremljali, ker tudi midva razmišljava v tej smeri nekaj.
Mogoče pa kdaj pa kdaj povprašava za kak nasvet :)

Lpimplbmow

Saš pravi ...

Lpimplbmow = Lp

nekaj sem se zatipkal LOL

:)

zlatko pravi ...

:-),zanimivo .sam sem pa točno po enem letu odkar sem priletel v sydney dobil obisk slovenskega avstralca joea ki je tam doma.Komaj je prišel, pa ga vleče nazaj,trideset let avstralije....,od kopanja opalov,do iskanja zlata,trdega dela....Živel je tudi v brisbaneu.Fajn sva se zaklepetala...Govorila sva tudi o diskriminaciji,ki je močno prisotna.Včasih je bilo še slabše...,aborigin je bil smet,on pa malo manjša.Še danes po tolikih letih,ga angleški priseljenci nimajo za avstralca,pa se je tega navadil in se brani z avstralskim cinizmom ,ki se ga je naučil v teh letih....
Zdaj ga bo malo manj strah it do uneee rdeče kepe(urulu),kamor se s partnerko že leta odpravljata.Fajn je met prjatle....zanga sem kangooro,baje je to nek poseben naziv,za tiste ki so bili v avstralskem outbacku.:-)
See you.