sobota, 26. julij 2008

Rudijeva Zverina

Jep... tako sem poimenovala njegovega Kawasaaaakiiiija!

Danes bi morali imeti tekmo v Loganu pa so odpovedali v zadnjem trenutku. Igrišče preveč razmočeno in bi jim ga urne tačke Redlandsa cisto zmendrale travco. Kaj torej... ja nic, gremo na en bajkerski izlet po SE Queenslandu. Hvala bogu za mame in atate, le kaj bi mi otroci brez vas! Rudijev oce je nekaj dni nazaj poslal paket z mojo motoristično opremo... in v paket vtaknil se flašo mojega omiljenega primorskega Refoška, yippie!

Zajahava torej Zverino in se odpraviva do Mt Tamborine. Zelo lepa pot, ze po kakih 10km sva ven iz mesta in se voziva po notranjosti, Mt Lindesay Hwy mimo Jimboombe, Beaudesserta in naprej proti Mt Tamborine. Do tja je bila cesta le rahlo ovinkasta, cez gričke in dolinice, skozi gozdove in preko travnih polj. Ko prideš pa do Mt Tamborine se zapeljes po ovinkasti cesti skozi tropski gozd, kjer si obdan z gostim visokim drevjem, cvetočimi grmiči in žvrgolečimi pticami neverjetno pisanih barv.

Mavrični lorikeet


Na vrhu tele "gore" (op. hrib po slovenskih standardih) te pricaka cudovit razgled. Proti zahodu proti notranjosti Queenslanda, proti vzgodu pa Pacifik in Gold Coast vključno z bleščečimi hoteli in jadrnicami na obzorju.




Za se malo več fotk iz perspektive motorista si poglejte tole spletno stran:
Gold Coast Hinterland

Ko sva se pripeljala domov pa je Rudi se meni malo predal Zverino in sem peljala en krog po naselju... wii!!!

Ni komentarjev: