sobota, 19. julij 2008

Public notice

Gostim vsakega Slovenskega backpackerja, pod pogojem da mi iz duty free-ja prinese 2 steki (2x10 skatlic da ne bo pomote) cigaret (Dunhill modre prosim) :-)

4 komentarji:

Aleš Š pravi ...

Done! ;)

tinkarac pravi ...

SEm posredovala sestrici, če bo kaj dol lezla, NZ je že obdelala, po moje bo down under kmalu padlo :)

zlatko pravi ...

ha,ha od mene dobiš tri:-),sicer ne vem kdaj ampak v tem življenju si koralni greben vsekakor še mislim ogledati.pa mečarca me huuudo matra.enkrat....uživajta

kaalen pravi ...

Zlatko... ti si do konca svojih dni dobrodošel pri nama! Sam povej kdaj prideš, da bom loh mal splanirala... potem lahko najamemo oz. kupimo enega campervana in se vsi skupaj odpravimo na ekspedicijo kamor človeška noga v Avstraliji se ni stopila. Avstralski outback... je najlepši del Avstralije. Pa seveda ne pozabi svoje ljubavi s seboj pripeljat, na fotki taka fejst bejba zgleda... upam da ve kaj je ujagala in te nikoli ne izpusti iz rok.