sreda, 11. junij 2008

Pest control problem

Včeraj sem nekaj kuhala (holy dooley... zdej tud kuham) in sem šla ven na vrt iskat tongice (prijemalke po slovensko), ki so bile obešene pod BBQ. Zagrabim tongice in okamenim... niti ne 5cm od moje roke se nahaja črna mrcina od pajka. Debela mesnata črna rit z rdečim flekom... v sekundi pomislim, da to ne pomeni nič dobrega, nakar zagledam drugega pajkca, malo manjšega a enakega vzorca, kako beži preko mojega mezinca navzdol po tongicah in izgine nekam pod BBQ. Obšel me je tak adrenalinski rush, da verjetno ne bi nič čutila tudi če bi me pičil. Povsem šokirana sem šla nazaj noter in šele na pol poti pomislila, da se na tongicah morda skriva še tretji bastard preden sem jih odložila.

Ti pajki imajo precej neizvirno ime: redback spider in jih v Avstraliji smatrajo za zelo nevarno vrsto, predvsem zaradi njihove razširjenosti in dejstva da zelo pogosto prebivajo v bližini človeških bivališč. Za otroke in šibke osebe je lahko ugriz tudi smrtno nevaren brez medicinske pomoči. Edini pajek, ki se ga še malo bolj bojijo je funnel-web spider. Redback spiderji sicer očitno niso agresivni, ker me ni pičil kljub kontaktu. Odkar so odkrili protistrup tudi ni bilo nobenih smrtnih primerov... verjamem pa da te lahko takale mrcina boleče ugrizne.

Danes sem poklicala property management in jih prosila naj pokličejo pest control... tehle nasty pajkov pač ne želim imeti v vrtu, ker k nama na obisk hodijo tudi družine z otroki in ne želim da koga piči.

2 komentarja:

Goran pravi ...

In zato ne grem živet v Brizzi :) Pa sta mi oba zatrjevala, da strupene živali sploh niso tak problem.

zlatko pravi ...

Črnih vdov se ne bojta,niso agresivne,da te pič je čist ista šansa kot,da te modras v Sloveniji.Sam v Avstraliji nisem videl nobene,pa sem bil marsikje.Srečal sem se pa z njimi na istrskem kamenjaku.Nenevarne,sam ne drezaj,itak se skrivajo.Ni panike,sploh pa ne vem zakaj se avstralci ravno pajkov in ostalih žuželk tolk bojijo,brisbanski padci in dvigi pritiska so bolj nevarni:-)