petek, 20. junij 2008

Nova igračka

Hehe, da se ne bom razpisala samo o novi igrački, bom omenila tudi, da v novi službi neizmerno uživam. Moje delo je zaenkrat pretežno raziskovalne narave, kar pomeni da sem inštalirala različne produkte in se sedaj igram z njimi. Za računalniške navdušence je to kot velik peskovnik za otroke.

Nova igračka pa je pametni telefon HTC Touch Dual 850.
HTC Touch Dual 850
Ker še nikoli prej nisem imela take pametne male nifty napravice, sem se morala prav strokovno poglobiti v navodila za uporabo. Resda sem "računalniški entuziast" in bi naj bila v koraku s časom, a me napredek tehnologije še vedno impresionira. Ta mala napravica je tako iber kul, da dol padeš. Lahko po njej tipkaš kar s prsti ali pa s stylusom. Ko je treba kaj napisati pa potegneš ven "polovično qwerty" tipkovnico in off you go, z neverjetno lahkoto se da tipkati. Fenomenalno. Mali žepni računalniček s katerim lahko pošiljaš/prejemaš e-maile, fotografiraš, napišeš SMS, napišeš Word dokument, zjutraj pa te še zbudi. No, zdaj pa ker mi je ta napravica tako prirasla k srcu, zbiram predloge za imena :-)

4 komentarji:

Peter pravi ...

Koncno si dobila svojega prvega Tamagochija!

kaalen pravi ...

Betka bo!

zlatko pravi ...

betka:-)

kaalen pravi ...

Ja, sem pomislila, da pa to mogoče ni lih dobro ime.... glede na to da je že avtu ime Betsy oz. Betka po slovensko. Bo treba še mal razmislt.