četrtek, 12. junij 2008

Friggin ANZ bank

Pogledam stanje na računu in vidim da sem cca $45 v minusu. $10 dolarjev prekoračitve in kar neverjetnih $35 povrh tega, imenovanih HONOUR FEE. Čist me je razkurlo... kako lahko sedaj kar naenkrat zapravim več denarja kot ga imam na računu, če pa imam zgolj transakcijski račun brez limita. In če je to že možno... zakaj mi banka zaračuna kazen in potem še obresti (19.67%) na celoten znesek, namesto samo obresti na prekoračitev. Popenim totalno in se kar s kolesom odpeljem do najbližje poslovalnice ANZ. Vkorakam povsem rdeča v obraz in prosim managerko poslovalnice da mi pojasni kaj hudiča je zdaj to, v preteklosti so bile transakcije enostavno zavrnjene, če se je zgodilo da na račun ni bilo dovolj denarja. Izkaže se... da, brace yourself... ker sem več mesecev tako pridno uporabljala bančni račun, kao lepo ravnala z njem (beri: nakazila so redno prihajala na račun), se je banka odločila, da mi avtomatsko omogoči prekoračitev in me o tem seveda niso nič obvestili. Da jaz uboga reva ne bi ostala osramočena na blagajni trgovine, ker bi bila transakcija zavrnjena. Ampak da mi prišparajo to sramoto mi potem diskretno računajo SAMO $35 za to uslugo. Če to ni en navaden rip off! Mislim da sem dobila kar peno na usta in sem tej ženski razložila svoj pogled na stvar dovolj naglas da so me slišale tudi druge stranke v banki. V istem hipu je sprintala kos papirja, s katerim sem preklicala to možnost v prihodnosti, honour fee pa je razveljavila.

2 komentarja:

impdiablo pravi ...

Once there were scam artist, now there are scam banks :)

kaalen pravi ...

Hja, ravno včeraj je bilo na novicah (Channel 10 late news) poročilo, da neka komisija raziskuje te nenormalne feeje, ki jih banke računajo strankam. Očitno se tudi drugim ljudem zdijo povsem pretirane in daleč presegajo dejanski strošek, ki ga ima banka. Da sploh ne omenimo dejstva da banke enostavno lahko naredijo bančne račune take, da prekoračitev ni možna pa je problem rešen. No pravzaprav banke točno vedo kaj delajo... sprva ti dajo normalen transakcijski račun brez limita, potem se nenadoma odločijo da pa ti dajo nekaj limita, a za ceno... potem ljudi (po možnosti take ki so že tako ali tako v finančni stiski) ujamejo v past.

Danes zjutraj spet pogledam na e-bančništvu in behold the glory... honour fee je bil računan enkrat, revertan enkrat in zopet računan... so I'm back to square zero... or back to the bank furious! Meni se vseskupaj zdi skrajno neetično.