petek, 06. junij 2008

Bingo

Včeraj je bila finalna predstavitev rešitev za Spotlight tekmovanje. Malo podjetje Productiv in ogromno podjetje Dimension Data sta bila finalista. Dimension Data je predstavitev izpeljala gladko kot po maslu in mislim, da so imeli celo profesionalnega prezentatorja, da je govoril na odru. Rešitev ki so jo predstavljali pa je bila tako, hm... zelo podobna naši, da se resno pomislila, da so ukradli našo idejo in dodali malo svojega palamudenja. Jedro rešitve pa je bilo na las podobno naši in se res ne bi čudila, če jim je hosting firma pri kateri sta mimogrede gostovali obe rešitvi, prodala dostop do naših datotek. Sledila je naša predstavitev in seveda brez glitchev ni šlo, predstavitveni video ni hotel igrati in je namesto tega špilala samo muzika iz muppet showa. Sledilo je glasovanje publike in nekaj živčnih trenutkov kasneje so razglasili zmagovalca - Productiv z rešitvijo i-Care v sodelovanju z Sullivan Nicolaides Pathology. Dvorana je vstala in začela besno ploskati in žvižgati. Yes!!!

Na predstavitev je prišel tudi moj bodoči šef, prinesel pogodbo o zaposlitvi in mi čestital. Po vseh intervjujih, čudnih, malo manj čudnih in normalnih, sem se odločila sprejeti ponudbo za delovno mesto solution architecta pri Sitecore. Bingo! Da povem samo nekaj utrinkov z ostalih intervjujev: pri eni firmi so me vprašali če bi me motilo, da bi morala kdaj pa kdaj iti v abattoir oz. po domače povedano klavnico, potem sem za eno firmo reševala test programerskih sposobnosti, kjer so bila vprašanja v stilu kakšne tipe parametrov sprejme neka metoda iz .NET Framework knjižnice, 80% ostalih vprašanj pa samo o remotingu, potem sem seveda prejela še nekaj klicev navdušenih recruiterjev in ugotovila, da so pravzaprav oglaševali fiktivno delovno mesto, da si pridobijo potencialnih kandidatov. Potem so me nazaj klicali in iz originalne ponudbe med 60-80$/h prešli na stalno zaposlitev za patetičnih 55k na leto (vključno z suprom), opis tega developerskega teama pa je bil skrajno hecen. V industrijski coni na obrobju mesta že imajo 5 programerjev, ki so kao raziskovalni center, ki naj bi implementiral rešitev digitalnih displayčkov za prikaz cen v supermarketu, ampak delo ni tako fiksno mi je rekel recruiter. Da bi se pridružila hordi razpuščenih programerjev, kjer vsak malo po svoje neguje svoj vrtiček... I don't think so, raje delam v produktivnem timu z vizijo.

1 komentar:

impdiablo pravi ...

moj nasvet: odpri svojo firmo :)