petek, 30. maj 2008

Recruiter

V sredo zvečer sem poslala še nekaj prošenj za delo. Ob 10:35 zvečer je zazvonil telefon in sem postala čisto zmedena, ker nisem vedela kdo kliče. No, dvignem telefon in se oglasi moški glas, recruiter. Sem mu kar direktno povedala, da sem presenečena, da tako pozno dela. No, povabil me je na intervju ob kavici, naslednje jutro.

Dobiva se torej ob kavici s tem gospodom srednjih let. Vpraša me o mojih izkušnjah, točno želi vedeti na kakšnih projektih sem delala, kako funkcioniram v teamu, zakaj sem dala odpoved. Želi vedeti kakšno vizo imam, pravi da lahko preveri preko interneta, če jo res imam. Vpraša me o tem koliko poznam C# jezik in pove, da njegov klient vse kandidate da skozi test. Pravim bring it on, on pa da je poslal tja top kandidate in so padli na testu. Sprašujem se ali me samo testira, če sem bom usrala, al je resen. Pa je bil kar resen in je o IT-ju, predvsem razvoju softwara kar precej vedel. Sicer je rekel, da je študiral finance... a jaz sem imela občutek, da je bil kar malo psihologa. Vprašanja so bila zelo premišljena, moji odgovori pa tudi. Nevertheless, po koncu intervjuja je imel tip velike fleke švica pod pajskami, jaz pa sem bila kar zadovoljna. Ponudba za službo je za C#.NET razvijalca za Citect, firmo, ki razvija software za mining industrijo.

1 komentar:

Goran pravi ...

Kaj pa če bi šla delat za VueStar (Brisbane, Queensland) :) So patentirali uporabo slik za linke in bojo po mojem kmalu zelo bogata firma.