ponedeljek, 12. maj 2008

Queensland Outback #3

V Undari sva šla na vodeno turo po vulkanskih ceveh. Spektakularno in zelo zanimivo. Lava tubes so nastale po izbruhu vulkana, ko se je lava začela prelivati stran od vulkana v podzemnih ceveh. Vodene ture so precej drage, ampak je kvaliteta na nivoju tako da toplo priporočam, da v podobnem primeru greste na kakšno.

Medtem ko sva bila v Undari sva se odločila, da greva na lastno pest še na Kalkani krater. Navodila kako se pride do tja dobiš sprintana na recepciji kampa... zelo prijazno od osebja, glede na to da tja vodijo ljudi z vodiči. Z Bernardom sva se torej odpeljala do vznožja kraterja in se srečala z vodeno skupino. Vodič, starejši možak takorečeno pravi bushman z klobukom na glavi, je veselo pomahal in naju povabil na čaj in piškote v divjini. Tako malo smo se pogovarjali in je povedal zakaj si v outbacku ljudje vedno mahajo, če koga srečajo: enostavno ker so veseli, da so sploh koga srečali! Povedal je tudi da če koga srečaš v outbacku ga moraš povabiti na čaj, zelo lepa gesta. No ta hecni možak jih je imel čez 70 pa je bil tako vitalen da sva bila kar presnečene. Imel je najbolj moderen mobilni telefon od vseh nas... in seveda bil tudi edini ki ga je lahko uporabljal. Tako je rekel, da je so včasih imeli posebno omrežje za outback potem pa je Telstra to spremenila in so telekomunikacije odpovedale. Pa se je pritožil Telstri, da mu novi telefon sploh ne lovi signala na farmi in so mu poslali nov super duper telefon in zdaj nekako dela. Hja... drugače pa smrtnikom v outbacku priporoča da se vpišejo v Australian Army in bodo dobili telefone, ki delujejo. Zanimivo.

Potem smo se poslovili in midva sva se podala na vrh kraterja. Razgled je bil prečudovit in z Rudijem sva obhodila celoten obroč kraterja. Vmes sva se neizmerno zabavala z dvigovanjem skal

Ko sva se vrnila v kamp sva srečala celo družinico kengurujev, ki so mirno poskakovali okoli in jedli travo. Ob večerih so tudi walabiji skakali okoli najinega šotora.

Zvečer sva se zopet pridružila aktivnostim okoli tabornega ognja. Tokrat je vodič igral na kitaro in pel, nam pa dajal naloge kako se pridružiti... npr. z volčjim tuljenjem ali plesom. Še zdaj znam odmigati na pesem "Give me a home among the gum trees". Pri neki pesmi je vodič potreboval farmerja... in ker ni bilo nobenega farmerja med nami, sva zadoščala dva osebka iz Brisbanea pa sem celo khm... zajahala Rudija kot konja in se zadrla "Eeh, that's my sheep!" in sva požela val huronskega smeha.

Po nekaj dneh v Undari je bil čas da se odpraviva do Cairnsa. Kampirala sva v kampu zraven plaže v Palm Cove in se nama je sprva zdelo tako fino. Super ane, tik ob plaži sva, a ko sva šla pogledati do plaže naju je malo stisnilo. Vsepovsod je bilo polno tabel z znaki krokodilov in nevarnih meduz pa naju je kar odvrnilo, kopanje priporočljivo samo znotraj mreže, ki je bolj majhna mimogrede. Zvečer sva šla lovit ribe na pomol in glej ga zlomka ni trajalo dolgo pa sva jih ujela kar nekaj. Eno sva potamanila za večerjo, ostale pa sva spustila, ker so bile bolj majhne. Ujeto ribo sem nato očistila v lijaku na WCju kampa... prvič v življenju. Rudi jo je spekel v ponvi in sva jo s ponosom in užitkom pojedla za večerjo.

Naslednji dan sva se v Carinsu vkrcala na ladjo, ki nas je peljala na severni del koralnega grebena. Naredila sva 12 potopov in videla ogromno življenja pod vodo. Ogromne 100kg potato cod, grey reef shark, white tip reef sharka, barakude, korale, clown fish, nudibrank itd. Na žalost sva bila na ladji od potapljanja zelo utrujena in se nama ni dalo fotografirati, sva pa na koncu izleta kupila video, ki ga bom ob priliki pokazala prijateljem.