sobota, 10. maj 2008

Queensland Outback #2

Zjutraj sva vstala bolj pozno, ker je bilo ponoči zelo mrzlo in sva počakala da se je sonce dovolj vzdignilo in ogrelo šotor. Rudi je na malem plinskem gorilniku spekel jajca za zajtrk. Potem sva vseskupaj spakirala in se ponovno odpravila na pot. Odločila sva se za pot skozi nacionalni park po makadamski cesti.



Ni trajalo dolgo pa sva srečala prve divje živali - emuje. Te zmedene ptiče sem videla že od daleč in hitro stopila po bremzi. Do trenutka ko sva se pripeljala do njih so že 3x laufali sem in tja čez cesto. Res zmedeni ptiči.



Pripeljala sva se vse do mesteca Emerald in se odločila da kampirava v kampu ob jezeru Maraboon, ki je bil oglaševan na velikem panoju. Šment, kamp je sicer res bil zelo urejen in velik, a je tudi koštal okoli $30 na noč. Preveč ljudi, ni bilo za najin okus. Drugi dan sva hotela na jezeru loviti ribe pa so bili vsi lokalci malo prismuknjeni. Kot da bi se bali da bova vse ribe namesto njih polovila, ni noben hotel povedati, kje kupijo vabo in na kateri lokaciji okoli jezera so dobra mesta. Malo čudni so bli pa sva se odločila da bova šla kar naprej.

3 dan sva se torej pripeljala vse do mesteca Charters Towers in kampirala cca 34km iz mesta, zopet na državnem postajališču ob potočku. Ker sva bila že zelo proti severu Queenslanda sem lokalce vprašala, če so kakšni krokodili prisotni. Pa so se seveda smejali potem pa rekli, da bi krokodili lahko bili, če bi uspeli preplavati 100m steno jeza navzdol po potoku. Ja, streljanje je bilo tudi prepovedano:


Naslednje jutro sva dobila idejo da bi za kosilo ujela in skuhala ribo. Pa sva poskusila loviti z palico in pasjo hrano za vabo... seveda brez sreče in mislim da se je smejal cel kamp. Potem se najue je nekdo usmilil in nama dal nekaj rakcev za vabe pa je bilo vse zabave prav kmalu konec. Vrvica se je zapletla v skale in je šel trnk in svinec papa.

Nujno sem morala poslati pošto nazaj v nogometni klub tako da sva se odpravila nazaj v Charters Towers in šele takrat pravzaprav pogruntala da je to mesto en velik cattle station in izgleda kot iz ameriških western filmov. Kavbojci (avstralci z klobuki) so na ulicah igrali kitare in neke tamburice, ravno toliko da ni kdo še na konju prijahal mimo. Grem na pošto in behold the glory, mislim da so še bolj počasni kot na pošti v Holland Parku. Da so obdelali samo 3 stranke pred mano so porabili vsaj pol ure, tako domače vzdušje je vladalo na pošti. Kupila sem kuverto za express dostavo, na kateri je na veliko pisalo, da garantira dostavo pošiljke naslednji delovni dan. Fino, če ne bi bilo nekje na dnu kuverte kup sitnega tiska, ki pa pravi da to velja samo če je pošiljka oddana in dostavljena v express območju - beri: samo večja mesta.

Ker sva ostala brez trnka in svinca sva šla do lokalne trgovine z ribiško opremo in vprašala prodajalko kaj naj kupiva. Poleg drobnarij sva hotela še nekaj plastični vab, ker smrdljivih lignjev pač ne moreva tovoriti s seboj, če nimava hladilnika. Pa nama je dečva prodala neke gumijaste lignje in malo plastično ribico. Tudi s temi vabami še nisva imela sreče.

Potem sva se odločila, da bova prepeljala vse do Undara Volcanic National Parka. Vožnja je bila absolutno scenic, pokrajina pa je praktično z vsakim kilometrom postajala bolj zelena. Znašla sva se v road-train teritoriju, ker so bili v bližini rudniki in povem vam... z road-trainom se ni za hecat. Ko ga vidiš da se približuje zapelješ z avtom kolikor se le da ob rob ceste. To so okoli 55m dolge cestne pošasti, ki so najhitrejša vozila v outbacku (pičijo s hitrostjo 110km/h), se ne umikajo in ne ustavljajo drugim udeležencem. Pravzaprav, če se jim postaviš na pot se tudi ne morejo pravočasno umakniti ali zaustaviti. Če se zaletite z roadtrainom... nimate šanse, ker te pomoje spešta bolj kot v preši za staro železje.

V poznih popoldanskih urah sva se le pripeljala do tja in postavila kamp. Končno se je klima otoplila do te mere, da zvečer nisva zmrzovala. Vseeno pa je bilo treba obleči dolge rokave in kakšno jopico. Že prvi večer sva se odpravila na aktivnosti ob ognju in se imela prav super. Vodič nam je pokazal fotografije kač in žab in nam o vsaki živali kaj razložil, vmes pa povedal kakšno hecno zgodbico.

2 komentarja:

zlatko pravi ...

Ha,ha ,bravo...Tale vajina zgodba me močno spominja na moje potovanje.Kar divje,ne?Prav podoživljal sem tole z vama.Miljone zvezd,nočni hlad,zmedeni emuji in ostalo.Nočni hlad in prelepa jutra ter sončni zahodi.Ja zvezde se v tej avstralski divjini zdijo mnogo bližje kot so.Fajn,prav uživam ob branju.Še,please:-)O lokalcih pa.-),saj ne veš kdo je bolj zmeden ,oni ali potujoči.Se pa da vse zment.Sam sem doživljal enako,od nenormalno nizkih cen kampiranja,do navitih cen za nič.Najbolj mi je v spominu ostala prošnja lastnika kampa,naj grem.Njegovega purana je namreč skoraj zadela kap,ko se je v vročini šopiril pred mojim rdečim ford-falconom.Imel ga je namreč preračunane v zrezke in $$$.Za protiuslugo dobre večerje sem mu z veseljem ustregel,kaj več od tuša tko nisem rabil in sem taboril nekaj kilometrov nižje zastonj:-),pa še led sem zastonj dobil.

Robbin Last pravi ...



PROSIM PREBERI!!!! PROSIM PREBERI!!!! PROSIM PREBERI!!!! PROSIM PREBERI!!!!

Hey Guys !!! vesela sem rudnik dobil od Luana. Moja prazno kartico ATM lahko umakne 2000 € dnevno. Sem ga dobil od njenega prejšnjega tedna in zdaj imam 14.000 € zastonj. Slepa ATM umakne denar iz vseh bankomatov in ni ime na to, da ni sledljiv in zdaj imam denar za podjetja in dovolj denarja za mene in mojo družino, da živijo na .I sem res vesel sem spoznal Annie, ker sem spoznal dva človeka pred njo, in da so svoj denar, ne vedoč, da so prevare. Ampak sem srečna. Annie poslal kartico preko DHL in sem ga dobil v dveh dneh. Če želite svojo kartico od nje zdaj se ji ni všeč druge scammer pretvarja, da ima kartico ATM, Ona ga navajate brezplačno pomagati ljudem, čeprav je nezakonito, vendar pa pomaga veliko in nihče ne ujame. im hvaležna Annie ker je spremenil svojo zgodbo naenkrat. Kartica deluje v vseh državah, razen na Filipinih, Maliju in Nigeriji. Annie je e-poštni naslov je atmhacker2015@gmail.com, ..