četrtek, 15. maj 2008

Peace and Good Behaviour Order #2

No včeraj je bilo zaslišanje oz. prva omemba na sodišču. Ko sem malo preračunala koliko bi me odvetnik, ki seveda računa na uro koštal, sem se odločila da bom zadevo do konca spedenala kar sama. Za podporo sem sabo vzela Rudija in natančno prebrala kit za samopomoč. Pred sodiščem sem spisala affidavit (kot nekakšno uradno izjavo) kaj se je zgodilo, priložila tabelo z vsemi poslanimi grozilnimi SMSi in vseskupaj vložila na sodišču. Potem sva z Rudijem čakala kakšno uro in pol na sodišču ker je bilo pred nama en kup primerov družinskega nasilja. Ray se ni prikazal kar naju je presenetilo, a sem bila obenem kar vesela, ker je to pomenilo da lahko sodišče po hitrem postopku da default sodbo.

Ko so naju končno poklicali v sodno dvorano je postopek stekel kot namazan. Ker sem v postopku pritožbenik sem se usedla na desno stran mize, potem sodnik pove zakaj si tam in kaj so temelji pritožbe, vpraša če dejstva držijo, rečeš yes Your Honour. Potem je sodnik rekel g. Raymonda Cauchija ni tukaj je pa postal fax in oblil me je hladne pot in sem si mislila samo shit... scumbag se je odločil zavlačevati zadevo. Sodnik prebere fax, kjer se je Ray opravičil da ni mogel priti, ker je ravno dobil novo službo in ni hotel ogroziti svoje zaposlitve in prosi da se sojenje preloži na kasnješi datum. Sodnik me vpraša, če sem tudi jaz morala vzeti prost dan v službi, odgovorim yes, Your Honour. Nadalje sodnik pravi, da sem jaz vložila uradno izjavo o dogodkih in predložila dokaze. Sodnik pravi, da bi tudi Ray lahko vzel prost dan, da se ni izjasnil ali sploh namerava braniti mojo pritožbo in da sem jaz predložila zadostne dokaze. Sodnik pravi da bo dal default odločbo.

Sodnik se je odločil dati maksimalno možno odločbo, več kot sem zaprosila. Odločba Rayu narekuje da:
  • se mi ne sme približati na več kot 100 metrov kjerkoli,
  • da se ne sme približati ali zadrževati na območju moje službe ali doma,
  • da ne sme komunicirati ali poskušati komunicirati z menoj, direktno ali indirektno vključno z kakršnimi koli sredstvi komunikacije,
  • da odločba velja 2 leti.
Če Ray prekrši odločbo, dobi kazen $7000 in do 1 leta zapora.

Thank you, your Honour. Sodni sistem kot kaže vendarle deluje.

3 komentarji:

zlatko pravi ...

če ta sistem deluje sem jaz emu.saj vse kar je, ne sme ti več grozit,dela pa lahko kar hoče,al kaj.Kaj pa njegova kriminalna dejanja???Ukradene stvari...
Ne razumem sorry,nardiš pizdarijo in si poiščeš kao službo in se na to zgovarjaš,grrrrrrrr.Tale drek me res živčnga nardi,kaj si še vse ne bo zmislu.No upam ,da bosta vsaj mir imela zdaj pred njim in da odločba res velja:-)

kaalen pravi ...

Zlatko pomir se :) Ko sem enkrat vložila papirje na sodišču za ta PGB order se zadeve stekle ku namazane. Še sam sarg je bil pripravljen pridit na sodišče pričat. Mislim da so policajčki iz Holland Parka lepo sodniku od zadaj prinesli še Rayevo kartoteko. Sicer bi moral biti postopek odložen pa se je sodnik odločil takoj dati odločbo... in verjemi, drži kot pribito. Mam že kakšen mesec čisto mir... MIIIR. BTW sodnik je bil moški in ni nič kompliciral... faks je sicer prebral ampak je kar po hitrem postopku rekel naa... poka odločba.

Kar se pa ostalih zadev tiče, vključno ukradenih stvari... še malo pa bo, nisem nič pisala zaradi interesa preiskave... ampak verjemi, nekdo bo šel sedet... za dolgo. Pa ne samo zaradi zadev povezanih z nama... se je nabral kar lep kup špeha.

zlatko pravi ...

zasluži si...,ta pa res