sobota, 17. maj 2008

Life is good

Danes sem dala odpoved v službi... enostavno mi je prekipelo. Moja zaposlitvena pogodba ni peljala nikamor, pod danimi pogoji enostavno nisem mogla izkoristiti svojega potenciala. Torej sem in on the market for a designer/analyst IT position. Ja, ne bi smel bit prevelik problem... frišni CV je že v nastajanju. Zanimivo je, da imam pogodbo z odpovednim rokom 1 teden in to velja tako zame kot za delodajalca. No šef ni bil prav vesel, ekipo sem imela prav rada pravtako projekte... ampak kako so bili ti projekti vodeni je bilo pa katastrofalno. In pošteno sem bila razočarana nad dejstvom, da je bil nakup nekaj knjig iz Amazona v skupni vrednosti pod $100 tak problem.

Prvič v življenju da sem dala odpoved. BTW I like this song: Duffy - Mercy

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Pozdravček iz Slovenije.
Kako kaže z novo službo? Bo? Je mogoče že?
Veliko sreče.