petek, 30. maj 2008

Ko v Brissyu dežuje

...nam postane res dolgčas. Za naslednji teden imam že bukirane tri intervjuje in prezentacijo Spotlight projekta. OK torej, domača naloga opravljena.

Vmes dobim klic od ex šefa... da pa bi rabli nekoga da vskoči nazaj na projekt pa če bi hum hem... jaz bila pripravljena malo pogodbeno delati za njih. Vredu, smo se zmenli da dokler ne dobim novga šihta.

Pol mi je blo pa že res ful dolgčas in sm se odločla, da grem pa tale izpit za avto naredit. Se vsedem v avto, da se odpeljem na Queensland Transport. Kak kilometer od doma, zavijem v stransko ulico in pohodim gas... shit, je lepo radar stal ob robu ceste in so me verjetno fotknali. Seveda se začnem pizdit, da to pa ni res, da se peljem s potečenim izpitom na izpit, pa me fotkne radar. No le pridem tja v office, dobim tiste papirje in se usedem na stolček. Pišem izpit in grem skozi zelo hitro, nesem nazaj pildek in mi ženska pove da sem naredila general del, del za motor, del za avto pa pogrnila... ja svašta. Več sreče prihodnjič. En vprašanje sm zajebala, drugega pa khm... namest da bi vpisala v okence oznako odgovora, sem vpisala oznako vozila. Pa sem se še domov peljala brez izpita za avto, ampak hej izpit za motor sm pa naredla.

Ni komentarjev: