torek, 27. maj 2008

Intervju

Včeraj mi je ob 4h popoldne začel telefon zvoniti kot nor. Klicale so me 3 različne osebe, ena za drugo... resnično, komaj sem odložila telefon in je zopet zazvonil. Malo sem ga zasračkala, ker sem se prijavila na toliko različnih pozicij in seveda na koncu nisem imela pojma ne kdo me kliče in ne za kateri job. V paniki sem gospodični na drugi strani rekla, da naj prosim počaka samo trenutek, da najdem kos papirja in svinčnik. Par globokih vdihov, pograbila sem en random papir in se je začelo.

Ta prva agentka se je tako na hitro predstavila, da nisem imela pojma kdo kliče. Potem me je malo vprašala o mojih znanjih, kako to da iščem novo službo bla bla. Ko je povedala za katero firmo pravzaprav rekrutirajo nisem imela pojma kaj misli, pa je rekla da bo poslala podroben opis delovnega mesta na mail.

Ta druga agentka me je klicala za contractor pozicijo. Nujno rabijo nekoga, ki bi vskočil na projekt, čisto slučajno sem se spomnila, da za to pozicijo iščejo nekoga z izkušnjami na Oraclu. Odlično, sem malo pihnila na dušo, povedala da sem available za immediate start pa da sem že delala na implementaciji asset management sistema. Potem me je vprašala če imam še kakšne druge intervjuje in sem se hitela pohvaliti, da ta teden že tri. Pa se je zataknilo ker je vprašala pri katerih firmah... panic, pa sem hitro naštela 2 firmi, za 3. mi je zmanjkalo idej. Pa je rekla, da me bodo poklicali nazaj al pa naj jaz njih pokličem čez par dni in povem kako mi je šlo na intervjujih. Ne vem če bo iz tega kaj. Pa tudi ne vem, če me to sploh zanima, ker po opisu sodeč že vidim na čem je stvar... zamujajo s projektom in so zapaničarli in zdaj nujno iščejo dodatno delovno silo. Jao, ne vem če sem se sploh pripravljena spustiti v tak kaos, ker že vidim da bodo vsi letali okoli kot kure brez glave in jim tudi dodatna delovna sila ne bo kaj dosti pomagala.

Švic mi je seveda že masovno tekel s čela, odprem gmail in hvalabogu, ta prva agentka je res poslala opis. Vtipkam Avanade v gugl in mi je švic začel teči dol v slapovih... holy moly, they're big, I mean BIG in delajo zelo zanimive projekte v Queenslandu. Ponudba je zelo privlačna, napišem odgovor da je delovno mesto zelo privlačno in bi bila vesela, če me povabijo na intervju. Da se moje izkušnje in sposobnosti tesno ujemajo z zahtevanim.

Ni bilo niti 30 sekund po tem ko sem pritisnila gumb Send in še tretjič zazvoni telefon, javi se tip, ki se je spet tako hitro predstavil da mi spet ni blo nič jasno. Omeni Avanade in pokapiram da pravzaprav kliče iz iste agencije kot ta prva ženska. Da bi rad, da pridem na intervju čimprej. Delam se strašno zaposleno, on pravi da bi lahko imela intervju kar naslednji dan ob 2h popoldne. Pretvarjam se da odpiram Outlook, da pogledam če imam že kaj na sporedu za naslednji dan. Mu rečem, da bi bilo pa ob 2h OK. Lepo se zahvalim za povabilo in odložim.

Ne vem več kje se me glava drži, kar trest sm se začela od razburjenja. Najprej Sitecore, zdej pa ž kar Avanade. Ja, treba je it nardit domačo nalogo in najboljši prijatelj za take stvari je seveda stric gugl. Preberem vse možno o Avanadu in že začnem študirati kaj bom oblekla za na intervju, kje je locirana agencija, kako bom prišla tja in kako se bom predstavila.

Čas je bil da grem na trening, v avtu sem najprej poslušala en fin rokerski komad in se drla kot žival, da sem malo sprostila napetost. Potem sem začela z monologom in sem volanu razložila vse o meni. Pridem na trening in ugotovim, da sem v vsej zmedi seveda pozabila ruzak z vso opremo doma. Ni mi preostalo drugega kot da se obrnem in grem domov... in grem prespat vseskupaj, ker je blo preveč za mene v enem dnevu.

Zjutraj sem čisto razburjena letala sem in tja. Na seeku sem prebrala še nasvete za intervju in se malo zamislila, potem sem prižgala radio in začela nabijati muziko. Privoščila sem si poseben tretma, vročo kopel. Medtem ko so sosedi poslušali moj CD, sem jaz imela monolog v kopalnici. Ogledalu sem entuziastično razlagala o mojih izkušnjah in projektih.

Bil je čas da grem in ker je pač na Eagle Streetu v Brisbanu nemogoče parkirati, če nisi pripravljeno odšteti $35 za parkirnino, sem se odpeljala do Morningsida in šla na vlak, celodnevna karta za $5.4. Na intervju sem prispela ob idealnem času, živčna ko pes. Roke sem imela čisto mokre zato sem receptorko vprašala če lahko na hitro skočim na WC, kjer sem si jih umila z milom pa je bil problem rešen. Tako me je skrbelo, da bom od nervoze začela jecljati, da se mi bo zatikalo pri govorjenju in bo moja angleščina gramatično čisto polomljena. Pa sta me sprejela ta agentka in agent in je steklo kot namazano. Vprašali so me kaj sem delala na Productivu, koliko imam izkušenj z SharePointom, zakaj sem pustila službo, kaj sem delala na K&S Consultingu, za kakšne stranke smo delali projekte, kakšna je moja karierna vizija, če bi me motila potovanja itd. Agent mi je direktno povedal, da se mu zdim zelo primeren kandidat... če je resno mislil bomo pa videli. Skratka z intervjuja sem odšla z velikim nasmehom.

Vmes so me klicali še iz XYZ firme pa jih nisem mogla dobiti nazaj na telefon tako da bom morala jutri spet klicati. So far so good.

2 komentarja:

B.P pravi ...

Huh, zgleda da je trenutno dajanje odpovedi v modi :) Tudi sam se spopadam s tem, vendar sem si poprej zagotovil službo pri drugi firmi. Torej podajanje v nove vode, predvsem zaradi pomanjkanja izzivov na delovnem mestu. Nevem, mogoče komu sede stagnirati 8 ur delovnika, meni nikakor ne več.
Glede razgovora pa te popolnoma razumem, imaš takorekoč že nek ful velik rešpekt do ogromnih korporacij in temu primerna je tudi živčnost :) Pač vedeti moraš pri sebi, česa si sposoben, vedeti kaj iščejo in ali lahko ti ponudiš to delodajalcu. Pretvarjanje te nikamor ne pripelje.
Poleg tega me veseli da v Aus dajejo ogromno na izkušnje, certifikate itd, kot pa na samo izobrazbo. Iskreno upam, da bo nova služba zadnja v slo in da se vidimo v down under.
Upam in privoščim ti, da imaš novo službo že v žepu!

Boomer, ti pa tk veš, certifikati, certifikati in da ne pozabim, certifikati! Saj zame enako velja, sam se bi rad najprej malo spoprijel z delom, eno je teorija v glavi, praksa pa..saj sam veš kako je.
Torej put your .NET (asp itd) skills to the test! :)))

Rudi pravi ...

Jaz bom rekel, da tudi formalna izobrazba kar nekaj pomeni. V nasi firmi imajo ljudje z izobrazbo veliko prednost.
Se posebaj je pa izobrazba pomembna, ko zelis napredovati v management.
Certifikati (se posebej Microsoftvoi z podrocja sistemov, MCSE,...) so vsaj v nasem sektorju izgobili veliko veljave, saj tukaj rezni Excomi ponujajo MCSE naziv v nekaj tednih, cetudi si prej vozil taksi.
Kombinacija formalne izobrazbe zakljucenih projektov in osebnih lastnosti najvec pomeni. Ce pa tukaj dodas se certifikate je pa zelo fino.
Aja, daleeec narvec pa pomeni, ce se tapravi ozzy, nazalost.