nedelja, 25. maj 2008

Futbalerska kariera

Haha, no pa smo rdeče spet zmagale na tekmi proti Centenary Stormers (CS). Sicer se s tem niti ni za bahati, ker so CS zadnje na lestvici, še nobene tekme niso zmagale, vseskupaj so v sezoni zadele 4 gole, proti njim pa imajo šokantnih 68. No ampak CS so ratale malo boljše vsaj v obrambi, pa smo jih vseeno nabile 5:nil. Kar pa se mojega performansa tiče pa je bil spet pod standardom... ravnotežje imam čiso v pizdi in me takoj potolčejo. Sicer sem vse težave s hrbtenico in razdraženim živcem odpravila s fizioterapijo, zdaj pa me jebejo mehki gležnji... samo malo poskočim in mi bilokeri gleženj zvije, da me sesuje po tleh... ampak ne da se zvijejo tako da bi me kej dolgo bolelo... sam kr skočijo ven ko elastika, svašta. Pošteno me je razpizdilo in mislim da si bom na naslednji tekmi te presnete gumi-gležnje povila s strapping tejpom. No po vseh teh mojih padcih, namerno povzročenih ali pa takih zaradi dejstva da sem štorasta, sem postala že pravi profi v metanju po tleh... danes sem tako graciozno padla po tleh direkt pred golom da smo dobile kazenski strel... pa je strikerka sfalila OMG.

In krščenmatiček... finale Evrovizije gledam v ozadju na SBS-u. Le kaj so razmišljali Francozi in Španci baila čiki čiki... ajme.

In ja, happy sem, ker sem pogruntala da grem 2. junija pravzaprav na intervju z glavnim direktorjem zelo, mislim ZELO velike firme za delovno mesto ZA KATEREGA BI UBIJALA.

2 komentarja:

zlatko pravi ...

čiki,čiki...:-),držim pesti za job

Sanny pravi ...

Držim pesti za job.