četrtek, 03. april 2008

Things that put a big smile on my face

Pay advice of course! Nikoli se nisem smatrala za totalnega kapitalista... Sam zadnje čase pa prav pase imeti lep plusek na bančnem računu in ne imeti skrbi kako in kam bos sfutral denar. Zadnjic sem bila nekaj tecna in sem se pizdila nad seboj, zakaj za boga sem si na glavo nakopala dodaten projekt. Sem morala delati v soboto in potem se v nedeljo in mi je v nedeljo ze totalno dokurcilo. Potem sva pa s sodelavcem, ki je bil oblečen kot zadnji berač - v raztegnjenem preperelem T-shrtu, kratkih hlačah za na plazo in patikah ki so se komaj se skupaj držale, v nedeljo popoldne pila pivo medtem ko sva letargično kucala po tipkovnicah in sem pomislila na to da ubistvu sploh ni tako slabo da sem posteno plačana medtem ko programiram in sem ze rahlo nabasana, kar seveda pomeni da bom nastepala se nekaj dodatnih ur v ponedeljek ker bo programček buggy. Sodelavec je izgledal totalno komično... sicer je vedno lepo oblečen v službi tako da me je skejterski outfit cisto presnetil. In to se je seveda tudi res zgodilo. No kakorkolize, ob kakih 7h zvečer so se moji možgani popolnoma ustavili in nisem premogla niti inteligence zlate ribice... pa sem spokala domov in se zopet peljala cez ta famozni Story Bridge at night, ki izgleda nekako takole:



In prisežem pri nevemcem, da mi ta razgled cisto vsakič narise nasmeh na obraz, tokrat pa mi je se posebej velikega ker sem ravno v tistem trenutku v svoji betici preračunala da sem v enem dnevu zasluzila kar $450. Not bad at all, eeh.

In ko smo ze pri stvareh which make me feel special, moram omeniti da z naso fuzbal ekipo prav lepo napredujemo. Dobile smo nove bibe, sponzor je Red Rooster, ki sicer producira najbolj ogabno fast sranje v Avstraliji... ma tako je ogabno da se mu niti hrana ne more reci. Ampak nove bibe smo pa le dobile, tak da nam ni vec treba trenirati v nekih presvicanih bibah, ki si jih sposodimo od moske ekipe in niso bile oprane ze tisočletje tak da smrdijo do take skrajnosti da ti gre na kozlanje. Skratka zdaj se med sabo kličemo chickens and roosters in se rezimo kot pečene macke in coachu povzrocamo sive lase. V nedeljo mamo prvo ta zaresno tekmo in jaz zvezda Linkster Beckham bom striker. Kaj pa vemo... mrbit nam bo pa Red Rooster se nove zoge prvoscu. Kdo bi si mislil, da bom jaz ki sem bila celo mladost totalni antitalent za kakršenkoli šport, se posebej ekipni, kdaj spilala nogomet. Zdaj ze ustavim zogo, driblam za salo, se zonglirala bom kmalu ko Bambiball. BTW kako se sploh pravilno rece temu po slovensko, zongliranje je pac direktni prevod iz angleščine??? Sam to bi mogli ljudje videt... kak to babnice tu v Avstraliji brcamo - screaming and kicking, navijajo vsi: mozje, otroc pa se prjatli. Pa nekatere tak obvladajo da je joj.

Ni komentarjev: