ponedeljek, 07. april 2008

Peace And Good Behaviour Order

No, danes so odvetniki končno uspeli sproducirati to čudo. Naredili so mi 2 kopiji in naročili naj jih sama nesem na sodišče in poskrbim da bo Rayu to vročeno, če zelim prišparati nekaj denarja. Na sodiscu sem poiskala JP oz. Justice of Peace, nekaj podobnega kot notar v Sloveniji. Potem me je ta babnica nekaj spraševala in sva se na koncu sporazumeli, da bova izpeljali hecno proceduro. V roke mi je dala Biblijo in zdrdrala nekaj v stilu, če prisežem da so navedene trditve resnične in jaz sem na koncu izdavila "Yes". Imela bi sicer opcijo ne držati Biblije v roki iz verskih razlogov pa sem rekla da nimam nič proti temu, da primem Biblijo v roke. Tista Biblija je bila mimogrede zelo uboga, oguljena knjiga. Potem smo naleteli na nov problem. Vabilo na sodišče naj bi Rayu vročila osebno... ja kaj hudiča se. Cloveku, ki mi zadnje 3 mesece grozi in se obnaša skrajno nedostojno, poleg tega pa je izginil neznano kam, naj grem osebno vročiti vabilo na sodišče. Saj niso resni! Pa sem se zbunila da ima sodišče gotovo kakšen način, da najde ljudi in jim vroči vabila in da me prav nic ne zanima kam se je bastard preselil. Pa je teta spet brskala po navodilih, klicala sem in tja in mi na koncu naročila naj grem na leseno barako AKA Holland Park Police Station.

Pa sem sla tja in spoznala se nadomestnega prosecutorja, ki je povsem zmeden zacel brskati po računalniškem programu, da bi ugotovil kje Ray po novem živi. Seveda je bil v sistemu se vedno vpisan stari naslov. Potem sem mu predlagala da naj ga poklice po telefonu in vpraša kje stanuje, da mu vročijo vabilo. In je res klical in mu seveda Ray ni hotel dati novega naslova, pac pa je rekel, da bo prisel osebno na policijsko postajo. OK, vredu, sam da mu vročijo to presneto zadevo. Po drugi strani sem doživela se eno razočaranje. Med celotnim postopkom sem stala temu policistu za hrbtom in sem mirno videla kako je vtipkal uporabniško ime in password v sistem, Rayev naslov in ostale osebne podatke. Well, jaz sistemu pac ne bom škodila, ker podatkov ne bom zlorabila... kdo drug pa bi jih lahko. Toliko o varovanju osebnih podatkov. V pisarni je bil prisoten se nek drug senior policist in ko je bilo omenjen priimek Cauchi, je hitro rekel da je bilo zaslisanje na sodišču danes in me vprašal ce nisem vedela. Ko sem to slišala sem se kar zdrznila in pomislila na to kakšno srečo sem pravzaprav imela, da se nisva srečala na sodišču... in da je moja Betsy, ki je bila parkirana v bližini sodišča, ostala cela.

2 komentarja:

zlatko pravi ...

jaooo,sistem:-)Sem se pa spomnil ,da v predprostoru na polici lesene policijske postaje v Holland parku ni ena biblija ,ampak več njih.Gratis izvodi.Dotakneš se je in ozdraviš...Bogve,če so še tam.Čisto možna opcija bi bila,da jih je Ray ukradel in prodal:-)

kaalen pravi ...

Sm poklicala na policijsko postajo n so mi povedali, da je bilo vabilo uspesno vroceno. Ocitno je tudi Ray tokrat vso zadevo vzel resno, ker ni priletel se noben cuden SMS in tudi na tajnici ni pustil nobenih grozilnih sporocil.