torek, 01. april 2008

Operacija uspesna

Zadnjih par dni sem precej busy v službi pa nekako nisem uspela napisati nic novega na blog. No pomembno je da sporočim rezultat operacije na jeziku - uspešno! Prejšnji teden sem v torek dobila posto da imam v četrtek operacijo v Logan Hospital in se moram tam zglasiti ob 6:45 zjutraj. Rečeno storjeno, vso tečno me je Rudi zjutraj odpeljal tja, dali so mi za podpisat forme - predvsem glede tega kdo bo plačal operacijo (Medicare). Potem so me po hitrem postopku sprejeli na pre-operativni oddelek, kjer sem se preoblekla, postavili so mi kup vprašanj glede rizikov narkoze, dali 2 tableti paracetamola. Potem so me razvajali do onemoglosti da taki fini postelji. Medicinske sestre so mi non-stop menjavale tople deke (prav segrete so bile), da sem kar predla od ugodja. Potem so me odpeljali v operacijsko dvorano, kjer mi so mi zapiknali iglo v dlan potem sm se nekaj klepetala z medicinskimi sestrami in se smejala... potem sem se pa zbudila ob klicih medicinske sestre, ki me je nekaj spraševala pa ne vem kaj. Tak da ubistvu sploh ne vem kdaj so mi tisto narkozo vbrizgali, me je očitno sam zmanjkalo. Poskušala sem obdržati oci odprte pa so kar same skupaj lezle. Potem so mi se nekaj vbrizgali pa nimam pojma kaj, menda nekaj za astmo ker sem tako tezko dihala in je zelo hitro prijelo, samo kaksno minuto ali dve je trajalo, mi je prav odleglo in sem prec vprašala ce mi loh dajo kej za jest. Potem je nurse potegnila tisto cev iz grla in sem bila se cisto matasta tako da mi je samo rekla don't stress pa je slo ven na easy, ampak sem kar debelo pogledala kako dolg kos cevi so mi stlačili v grlo - svasta. Potem sem prosila, ce me lahko dvignejo v polsedeci položaj da se bom lažje zbudila. Pa se eno toplo dekco so prnesle pa sem hotela kar nazaj zaspat k je blo tko lustno pa bi se kar crkljala. Uglavnm... pol so me spedenckal, me dali na udoben zofa-stol in mi ponudili ali jelly al pa sendvič pa sem izbrala sendvič ker je bolj hranilen in sem bila sestradana ko volk. In me je medicinski dečko kar malo debelo gledal pa me spraševal ce res ne bi raje jellya, hehe... jaz ravno mela operacijo v ustih pa sem prec lacna. Medicinski dečko je izgledal pa kot dvojnik Quentina Tarantina kar sem tudi pokomentirala in se je smejal in povedal, da mu marsikdo to rece. Tisti sendvič sem zmazala s takim užitkom... sam se en kofe je manjkal zraven za piko na i. Pol sem pa Rudija pocakala in sva sla domov, strasno se mi je zalustalo se mekersa drugace pa sem cel dan samo debilno sedela pred TV-jem.
[tukaj vstavi fotografijo... zacnite mi tezit po mailu ce do petka ne bo fotke gor]
Piercing je odstranjen, so mi ga dali v nahrbtnik, da ga mam za spomin, pod jezikom mam pa dva siva ki bosta sama izpadla in cez 2 tedna kontrolo. Je malo itchy, ampak boli pa ne.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

PREJMITA VELIK POZDRAV OD DRUZBE IZ VELENJA!
DEXA & TEJCH
KISSES!!!!!