sobota, 19. april 2008

Linky futbaler

Pravkar sva se z Rudijem vrnila domov iz nogometne tekme. Na tekmo sva se odpravila v povsem histeričnem stanju, ker sva zjutraj letela na banko sklenit Home Contents Insurance in je trajalo več kot eno uro, da sva končala. Odločila sva se za SureCover Plus zavarovanje, kar naju bo prišlo $39 na mesec... for peace of mind, ker imava v hiši kar nekaj vrednih stvari in če naju ponovno oropajo veva, da tukaj ne gre računati na policijo, da bodo našli tvoje stvari. Poleg tega so predmeti zavarovani tudi v primeru "izgube po nesreči", kar pomeni da če se npr. Rudi spotakne ob kabel mojega laptopa in ups, le ta pade na tla, je zavarovan.

Potem sva hitro šla domov po mojo opremo in se po Gateway motorwayu odpravila proti jugu... ti hudič, ravno ko se nama je najbolj mudilo nabaševa na totalen stand-still pri Rochedalu - prometna nesreča. Takoj ko sva lahko, sva zavila dol iz avtoceste in oddivjala proti destinaciji po stranskih cestah. Na tekmo sem priletela v 35 minuti in trener me je takoj poslal na bojno polje, striker position. Babnice iz Redlands United smo igrale proti Logan City Kings... in na žalost zgubile 3:2. Ena fucked up zajebana tekma je bla tole, ker smo igrale ob 12h popoldne na povsem bulastem Meakin stadionu v Slacks Creeku, sonce žgalo kot pri norcih. Nasprotna ekipa pa nam tudi ni prizanesla. Mene so zbrcale tako da bom jutri imela vse noge plave, ubogo Chloe pa je ena gorila tik pred golom dobesedno s komolcem knockoutirala.... za kar si je prislužila rumen karton.

Zaprisegla sem dve stvari:
  1. Nikoli ne pij alkohola večer pred tekmo.
  2. Ne jej McDonalds hrane 1 uro pred tekmo.

Ekipa


Aneesha & me

Ni komentarjev: