ponedeljek, 07. april 2008

Jaz bi definitivno imela nov job

Takole je... danes sem prišla v službo vsa tečna, ker sem zabila 3h pri odvetnikih, na sodišču in na policiji, poleg tega pa me je v soboto prav nemarno uščipnilo v križu in me se danes boli kot svinja. Pa je me je sef skupaj z nadzornikom hitro potegnil v pisarno, kjer mi je zatežil, da ne smem hoditi v thongicah ali opankah v službo. Ekskjuz mi, trenutno sem tak kripel da bodite veseli da sem se sploh prikazala v službi, ker se ne morem niti prikloniti do te mere, da bi si vezalke na čevljih zavezala... pa sem pač obula thongice in požrla pol pesti pain killerjev da sem se spravila v vertikalni položaj. Potem smo sli skozi Employee Review Tracking Worksheet, ki sem ga izpolnila ze več kot en mesec nazaj pa so ta review prestavljali v nedogled. Pa so rekli, da so glede mojih tehničnih sposobnosti in vklopa v team zelo zadovoljni, da pa moram začeti hoditi v službo ob 8:30 zjutraj in nič kasneje in da moram striktno upoštevati dress code, ker bi radi da daje firma profesionalen vtis. Eeh, tule so mi zaceli iti pa kar lasje pokonci. Morda res pridem v službo sele ob 9h, kdaj pa kdaj ob 9:30, ce imam kakšne opravke in izostanem vse ure not prinesem in po drugi strani nemalokrat ostanem na firmi do kakšnih 8h zvečer in ce je nuja me ni bilo treba nič ekstra prositi da sem prišla delati tudi čez vikend. Glede dress code pa za božjo voljo, pridem na firmo čisto spodobno oblečena in počesana, ne nosim pa nekih fancy znamk in čevljev z visoko peto, ker so mi gležnji v preteklih tednih otekli tako kot kakšni stari mami. In moja produktivnost je veliko boljša če me čevlji ne žulijo in mi gate ne lezejo v rit. Druge sodelavke pridejo pa v firmo cisto v nekih fancy stiklah, potem pa se sezujejo in po firmi cel dan bose hodijo. Poleg tega pa v 3 mesecih odkar delam tu nisem srečala se nobene stranke. Potem je bil sef vidno razočaran, ker sem na vprašanje če firma izpolnjuje moja pričakovanja odgovorila da delno. Pa sem mu hitro povedala, da me frustrira to, da nimajo razvojnega okolja, da pravzaprav nimajo niti mreže postavljene, da me je presenetilo dejstvo da je po 3 mesecih rekel, da so sedaj pa na nekje 30% procesa da bodo dobili najeti link iz glavne firme (kar pomeni da bo trajalo se vsaj 6 mesecev preden ga bomo dejansko imeli... čeprav bi ga morali imeti že vsaj 3 mesece nazaj), da so funkcionalne specifikacije povrsno narejene in polne napak (ups, tukaj sem brcnila v napačno vedro) in da ne posvečajo povsem nobene pozornosti v zagotavljanje kvalitete in me srce boli, ko vidim koliko denarja na tak način mečejo skozi okno.
Potem sem jim rekla da grem konec meseca za 3 tedne na dopust. In je sefu skoraj razneslo glavo.

In ravno prejle mi je sodelavka rekla da je treba nujno pripravit en predlog kako skup spacat en program, ki nam bo resu jajca na projektu, ker vrli designer ni niti pomislil na portability projekta. Sorry miska, ura je 6 popoldne in jaz bi morala pravzaprav ze ob 5h skidati rit domov, ker moram jutri zelo zgodaj priti na siht.

2 komentarja:

zlatko pravi ...

Job ,bo najdu tebe:-),ni panike,si dobra

kaalen pravi ...

So me ravno danes... po manj kot 24h urah ze klicali za eno sluzbo ;-)