četrtek, 13. marec 2008

Žužek v hlačah

Ajme... kaj vse me bo se doletelo. Malo prej sem sla ven na en čik pred stavbo, kjer delam. In medtem ko sem mirno kadila svojo cigareto, mi začne nek žužek lesti po križu navzdol proti riti. Preden sem uspela stegnit roko in počit prasca se je že zagnal direkt med moje ritnice in poskočila sem ko zmešano tele in se začela praskati po riti in histerično kričati. Starejši gospod, ki je pravtako kadil pred stavbo me je debelo pogledal medtem ko sem zavriskala "There is a bug in between my bumcheeks! Uhh.... bugger just bit me... fucking hell." V tistem trenutku sem mislila kavbojke na mestu potegnit z riti in ji začet besno stresat. Starejši gospod je bruhnil v huronski smeh in mi predlagal da me on popraska po riti, jaz pa sem v paniki frcnila čik preč in odlaufala po stopnicah direktno na WC strest tega hudiča iz hlač... če ga nisem pred tem že do smrti zmečkala ko sem stisnila ritnice skupaj.

2 komentarja:

zlatko pravi ...

ha,haaaa,prav režim se še zdaj, ko sem tole prebral.Kako bi bilo šele,če bi bil zraven:))))))A je umru?,žužek mislim:-))))

kaalen pravi ...

Jaz sem 100% da sem ga do smrti zmečkala ko sem stisnila ritnice skupaj