torek, 04. marec 2008

Mačji zobozdravnik

Zvezdanka je zadnje čase postala bad breath kitty in tudi hrano je tako čudno postrani zvecila, da ji je vse padalo iz ust. Očitno je bilo z njenimi zobmi nekaj narobe, zato sem jo peljala k veterinarju kjer so mi po hitrem postopku pojasnili, da ima gingivitis ali po domače povedano - vnetje dlesni in obloge na zobeh. Potrebna je bila čimprejšnja sanacija zobovja - to je čiščenje zob, tako da sem rezervirala postopek takoj ko je bilo mozno. Zjutraj ko sem jo oddala pri veterinarju so me vprašali kaj zelim, da naredijo, ce ugotovijo, da bo potrebno kakšen zob spuliti. Tako da sem podpisala privoljenje v puljenje zob po potrebi. Rudi jo je popoldne, isti dan, pobral iz klinike. Spuliti so ji morali kar 3 zobove, ker se jih ni dalo rešiti. No kljub temu, da je bila mala med posegom pod narkozo in je ostala brez nekaj zob, je bila tisti dan se kako živahna... prav nihče ne bi pogruntal, da je bila pri veterinarju. Predpisano ima 3 tedensko kuro antibiotikov, nato pa sledi dieta posebnih briketov, ki preprečujejo nabiranje zobnih oblog in uporaba ustne vodice, ki se jo enostavno doda v skodelico vode, ki jo pije običajno. Estetsko se nič ne pozna da je "škrbasta mačka".

Ni komentarjev: