nedelja, 17. februar 2008

Wivenhoe & Somerset dam

Ob vsem tem velikem fuss-u o pomanjkanju vode, suši in katastrofalno nizkem stanju jezov sva se z Rudijem odločila, da greva pogledat kje so ta čudesa situirana. Sledil je torej se en, tokrat sobotni roadtrip v severo-zahodni smeri od Brisbane-a. V zadnjem mesecu, pravzaprav je vse od mojega rojstnega dne naprej v Brisbane-u deževalo večino dni... lokalci omenjajo ciklone in monsune pa se bom tu kar strinjala, da je vreme definitivno monsunsko. Preden sem se preselila v Avstralijo oz. Queensland sem pričakovala tako pravljično idealno vreme: sonce, rahel vetric, temperature med 20-30 stopinj celzija in vlaga okoli 60%. Pa ni ravno tako, tudi tukaj se vreme spreminja in ni vedno idealno, a je se vedno pretežno ugodno. In lokalci so neizmerno veseli, ko po TV-ju spet slišimo dobre novice o tem, da se jezovi polnijo in bo vlada mogoče celo znižala water restriction. Trenutno smo na stopnji 6. Na Gold Coastu ze lahko zalivajo vrtove in operejo avtomobile z cevmi. Vec o managementu vode v Queenslandu in teh "vodnih omejitvah" si lahko preberete tukaj: Qld Water Commision.

Hmm... modro-zelene alge!!! In mi to vodo pijemo...


Rudi in v ozadju Wivenhoe jez:


Somerset jez - od spodaj:


Somerset jez & jaz:


Vec o trenutnem stanju jezov v SE Qld:
SEQWater's Dams

2 komentarja:

Sara pravi ...

oj. kaalen

Zopet potrbujem malce tvoje pomoči.
Ali mi lahko posreduješ tel. št. ali pa mail od karantene v SYD.
Večino stvari sem uspela urediti, sedaj je pa že precej skrajni čas, da rezerviramo prostor v karanteni.

Lp, zaenkrat še iz Slovenije....

kaalen pravi ...

Oj,

sem posredovala tvojemu mozu... bom probala kasneje najti se tvojo telefonsko stevilko pa ti direkt poslat.