torek, 05. februar 2008

Prvic na sodiscu

Danes sva se morala z Rudijem prikazati na Small Claims Tribunal-u, ker Ray ni plačal najemnine ze 5 tednov. Seveda sva z Rudijem in landlord-om pričakovala, da bodo nemudoma dobili nalog za eviction. Khm... pa je seveda Ray vztrajno trdil, da lahko plača najemnino za nazaj in naprej in mu je sodnik dal se eno sanso. Torej Ray mora do jutri plačati $2100 najemnine za nazaj, naslednji torek pa zopet začeti plačevati za naprej. Imel je izvrsten izgovor... da smo mu pokradli vso dokumentacijo in tako ni vedel na kateri bančni račun naj nakaze najemnino. Fucking bullshit!!! In naj me koklja v rit sune, če bo do jutri res plačal najemnino. Midva samo sedela zadaj in poslušala, naju niso nic vprašali niti nisva imela nič pametnega za povedati, ker se ni slo o naju. Rudi je samo povedal, da od 29. decembra ne živiva več na tem naslovu.

Je pa se ena hecna zadeva s tem sodiscem. V torbici ze cel mesec naokoli prenašam teleskopsko palico, za samoobrambo ce bi npr. me napadel. In sem totalno pozabila, da jo imam pri sebi, ko sem torbico dala skozi rentgen... sledilo je seveda rahlo začudenje in so mi presneto jekleno zadevo zaplenili oz. sem jo sama predala varnostniku, ker jo na sodišču res ne rabim. Ko smo čakali na sodnika pa sta do mene pristopila dva policista in hojladri... sem morala it dat izjavo, ker je posedovanje "concealable" orožja v Queenslandu prekršek. Nisem imela pojma, da ni dovoljeno imeti pri sebi te palice. Prvotno sem sicer hotela kupiti capsicum (pepper) spray, ker se mi zdi da naredi manj škode in ga je v samoobrambi lažje uporabiti. Pa so Rudiju v trgovini rekli, da so solzilci prepovedani, da palico pa lahko kupi. Tko da ja, holly crap... bomo videli kaj bo iz tega, sodnik za prekrške mi ne uide. Morda je res ze skrajni cas da me krstijo z odvzemom prstnih odtisov & fotosessionom. Ja, se dobro da nisem spet pristala v lisicah.

1 komentar:

Anna pravi ...

Hello, punca.
Kje si, kaj dogaja.. ????
Še živa :) po vseh peripetijah?
Lp Anna