torek, 19. februar 2008

Kriminalec oproščen

Ja tko, danes sm mela tistega sodnika... oz. bolje rečeno kar konkretno sodišče. Ker sem mislila da je to obicajen ekvivalent "sodnika za prekrške" sem seveda tja prišla cisto nepripravljena pa mi je k sreci prijazna gospa na glavnem okencu rekla naj spokam svojo rit k odvetniku (po uradni dolžnosti al whatever... brezplačno uglavnem). In se dobro da sem res sla do te tetke, povedala kaj je blo in me je potem ona zastopala. Skratka... postopek je sel tako kot v ameriških filmih, samo da ni bilo porote. Ta moja teta-odvetnica je tako fino kratko & jedrnato povedala kako & kaj, da je sodnica samo pokimala pa rekla da razume, da naj dobim restraining order za Ray-a. Odnesla sem jo z opozorilom, da se moram v naslednjih 12 mesecih lepo obnašati... to je to, nobene finančne kazni, niti sodnih stroškov in nobene kartoteke. Ce bi se sama zagovarjala bi pogorela. Torej, one more lesson learned. V Avstraliji za vsak drekec pekec na sodišče s seboj privlečeš odvetnika ali poiščes ta brezplačnega... še za prekršek uriniranja v javnosti. Pa ni preveč pametno gledati ameriških filmov.

2 komentarja:

zlatko pravi ...

Odlično,kmal boš vse vedla.Pa saj veš,enkrat sem ti že v hecu omenu,da bi bla uspešen criminal stoper,ha,ha.Maš potencijale,na vseh področjih,sam da se te oziji navadjo.
Uživaj,pa prjatle pozdrav.Zadnjič se mi je sanjalo o OJ-u.Mi gre kar na smeh,ho se spomnim,njega kot obešalnika za hlače.
Uživaj.

Anonimni pravi ...

Oj Alenka, zopet se malo oglašam. No še dobro, da si jo na sodišču takole zvozila.
Jaz pa zopet potrebujem malo tvoje pomoči. Ali mi lahko posreduješ kak mail ali pa tel. št od karantene v SYD? Ostalo je že kar lepo v teku tako ,da spomladi definitivno prihajam Down under. Samo še za mojo muco moram urediti karanteno pa bo.

Lp, iz dežele pod Alpami

Sara