torek, 22. januar 2008

Zadržite sapo... a bo spet urgenca?

Včeraj zjutraj se je začelo z besnim SMS-om, naj ga takoj poklicem. Potem sem ravno korakala proti službi in je poklical pa sem se javila in se je zadrl: "WTF did you do with Beaumont's account?" (Kaj hudiča si naredila z računom pri Beaumont Tiles). Jaz... dragi Raymond, samo skenslala sem svojo avtorizacijo, ce pa so morali zaradi tega zapreti račun me pa ne zanima. Je account managerka itak rekla, da si ze ti pred mano poklical in zahteval preklic moje avtorizacije, jaz sem samo skomignila z rameni... ja ce Ray to hoče, pa naj bo tako... in so zaprli račun. Poslal je nekaj jeznih SMS-sov, potem je bil cel dan mir... jah, njega najbolj zaboli, če ga kaj po denarnici udari.

Zvečer pa je pogruntal, da so podatki na DVD-ju kriptirani in je seveda nemudoma zahteval password. Pa sem mu odvrnila, da lahko ugane password, namig je "Who and what you really are?" ali pa enostavno plača, mu tudi uradni račun/invoice izdam. Mislim da ni potrebno posebej omenjati, da je čisto ponorel in začel pošiljati SMS-se kot po tekočem traku. Vsaj čemu sem se imela smejati. Ker je bil tako razburjen sem mu nazaj poslala se finalni SMS dneva, standardna prva pomoč v primeru astmatičnega napada:

"Ray, take it easy. Grab ur ventolin, take 4 puffs, wait 5 minutes, if no improvement, repeat, wait another 5 minutes, if still no improvement... dial 000."

"Ray, na izi si ga vzem. Pograbi ventolin in naredi 4 vdihe, počaki 5 minut, če ni izboljšanja ponovi in počakaj nadaljnjih 5 minut, če se vedno ni nic boljše poklici 112/rešilca."

3 komentarji:

zlatkokofish pravi ...

Saj veš,ponavad sem mel prav.Spet bodo napadi,taki in drugačni.Pazi nase.

kaalen pravi ...

Danes je bilo vse mirno hehe. Ponoci sem pa imela itak mobitel izkljucen, ce bi slucajno imel nocne popadke... in guess what, spim zadnje case kot bebica, pravzaprav odkar sem sla na fuzbal in zacela delati v novi sluzbi.

Ves kaj mi je zadnjic Ray rekel, ko sem mu tisti DVD prinesla. Sem ga vprasala kako kaj zdravje, da sem slisala da je bil v bolnici. Pa je kuj hitel pojamrati, da je bil kar cel teden v bolnici (v resnici je bil samo par dni), ker se mu je astma kronicno poslabsala zato ker smo se mu mi mimo bajte vozili cel teden in je bil uboscek pod stresom. Komaj sem se zadrzala smeha.

tinkarac pravi ...

Domnevam, da ne ve, kje stanujeta po novem. Se strinjam z Zlatkom - pazita nase.