četrtek, 31. januar 2008

Story Bridge

Z Rudijem sva se ustalila v novi hisi in koncno sledijo tudi obljubljene fotke:
Lounge room


Kuhinja


Kopalnica


Hisa od spredaj


V novi sluzbi sem se tudi dobro znasla in sem ze imela priliko si umazati roke s kodiranjem... za Microsoft CRM in Sharepoint. Je pa tako, da tile Aussie-ji delajo z zelo zrelaksiranim tempom. V ponedeljek pridejo se vsi cisto zblojeni v sluzbo in je produktivnost bolj na nuli, potem se od torka do cetrtka se nekako kar dela, petki so pa casual... kar pomeni, da lahko prides bolj sprosceno oblecen v sluzbo. Ob petkih ze vsi bolj ali manj razmisljajo o tem kam bodo sli zurat cez vikend in si med seboj posiljamo razne e-mail sale... tako da se dela 2h potem pa sledi smejanje v nedogled.

Do sluzbe imam 14km in se tako vsak dan 2x zapeljem cez Story bridge. Vcasih je promet cisto tekoc, vcasih pa se prav nemogoce zabase. V petek sem svojo Betsy odpeljala k mehaniku Stevu na servis in potem odsla naprej pes cez Story Bridge do sluzbe... in ugotovila da je most neverjetno dolg, ce ga preckas pes.

Story Bridge

Kakorkoli ze... mehanik Steve me je poklical in mi povedal kaj vse bi bilo treba postimati na Betsy: olje, filtre, svecke in ostalo kar spada k standardnemu servisu, potem bi bilo treba menjati bremze, ker so ze cisto fuc, diske naglihat in menjati nekaj kar drzi bremze (link pin kit... al whatever). Dobro to me bo kostalo kakih $400 vse skupaj. Potem sledi pa sok... suspension je po mnenju Steva rahlo v kurcu, ker je uboga zverinica kar nekajkrat prevazala kake pol tone ploscic in druge opreme, in bi bilo treba menjati shockije in se en kup drugih kosov vzmetenja... kar khm me bo kostalo kar precej cez 1000$, ampak to lahko zaenkrat se pocaka. Zobati jermen bo tudi se pocakal se 8000km. Hja... z Betsy je bilo definitivno nekaj narobe, z Rudijem sva mislila da so homokineticni zglob, roke ali koncniki... pa nimam pojma kako to razloziti v anglescini tako da sem mehaniku samo povedala, da pac ubogo Betsy tresejo krci pri pospesevanju/zaviranju, da sumljivo zaklonkota ko prestavljas prve 3 prestave pa da nenormalno vlece v levo. No bomo videli kako se bo vozila po servisu. Ostalo je se kar kul... klima dela, kolikor pac lahko dela pri 1.5l masini... nekako bolj tako kot bi vate pihal astmaticni hrcek, olja ne pije, zakuhava tudi ne, luci, zmigovci in brisalci delajo, lupinca ne rjavi. Vozi se pa itak na bencinske hlape po avstralskih standardih... vem pa da ko sem jo kupila (septembra 2007) sem za poln tank bencina dala nekje $32 (bencin je bil okoli 108 centov)... zdaj pa ne pridem pod $40 per tank ker je sel bencin za cca 30 centov gor. Govorimo seveda o 91 oktanskem bencinu, ki je najcenejsi in vecina ljudi tanka kar tega, ker je premium (95 ali 98-oktanski) se drazji. Mislim da po Evropi takega shit bencina sploh ne prodajajo vec.

3 komentarji:

zlatko pravi ...

Super.Vidm ,da ma Zvezdi nov kavč,he,he

Anonimni pravi ...

A studij si pa kar vrgla v vodo?

kaalen pravi ...

Naah... studij bom dokoncala ob pravem casu ;-)