sobota, 26. januar 2008

Srednji vek

Danes teče že 5 dan, ko smo brez elektrike. Mislim da mi ni treba posebej omenjati, da sem v preteklem tednu praktično vsak dan vsaj kakšno uro na dan visela na telefonu in se dogovarjala za priklop. Najprej sem bila ze mirna, potem pa ko dva dni zapovrstjo se vedno ni bilo elektrike pa bi morala biti sem pa znorela. Danes je se property manager klical Energex in neko drugo subcontractor firmo in vse kar smo uspeli ugotoviti je, da mora Origin izdati delovni nalog firmi, ki opravlja priklope/izklope za njih po pogodbi... in tega delovnega naloga do petka ponoči se niso izdali, čeprav je operaterka že v sredo trdila, da je nalog izdan in bodo najkasneje v četrtek prišli priklopit elektriko. Lepa reč... v ponedeljek je se praznik tako da priklopa elektrike realno ni za pričakovati vsaj do torka.

Situacija je bila prva dva dneva se zabavna... pač malo romantike ob svečah. Ko pa je zmanjkalo tople vode in so se začele v košari nabirati cunje, ki jih je potrebno oprati, v hladilniku se je pokvarila čisto vsa hrana in je začelo smrdeti kot na smetišču. Zdaj se mi pa ne zdi prav nič več hecno.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ojoj, kakšne komplikacije.
'Srednji vek' :) Ampak res,to pa ni normalno, no.

Kar se pa pisanja tiče: piši pa le v slovenskem jeziku, da ne boš pozabila nanj.
Lp Anna

Anonimni pravi ...

Ne morem verjet.Res srednji vek, ja. Kdo bi si mislil.
Glede pisanja pa... no ja, men je vseeno, samo, se mi pa vseeno zdi bolje, da pišeš v slovenščini, da ne boš prehitro pozabila.