torek, 29. januar 2008

Power On!!!

Jupiii... danes sem takoj ko sem prišla v službo klicala Origin. Po kakšnih 20 minutah čakanja na telefonu v recepciji sem se odločila, da bom svojo pisarno začasno preselila kar v recepcijo in telefon dala na speaker... da bom lahko vmes delala. Pametna odločitev, medtem ko sem veselo kucala po tipkovnici je telefonček poleg mene vztrajno vrtel glasbo. Do operaterja sem prišla po 51 minutah čakanja... in prisežem, da se je v tistem trenutku zdrznila cela pisarna... ker sem začela v telefon rjoveti kot nora. Uboga operaterka je morala najprej kakšni 2 minuti poslusati moje zmerjanje preden sem se strinjala, da ji povem osebne podatke da bo sploh lahko pogledala kaj se dogaja. kakšno olajšanje. Potem ji je uspelo neverjetno hitro izdati nalog in me povezati z subcontractor firmo. Obljubljeno, da bo danes med 1pm in 6pm prišel nekdo priklopit elektriko pa da moram biti takrat doma. Hm... vredu, bom doma... ampak če se nihče ne prikaze bom zahtevala se kompenzacijo za izpad dohodka, razumete?!

Pa sem šla domov in se je ob pol 3h popoldne res prikazal električar, vzelo mu je 5min da se je sprehodil po hiši in pregledal ne vem kaj... če slučajno kakšni kabli nevarno štrlijo iz stene. Potem je odprl omarico in voila... power on!!!

1 komentar:

ZoRRo pravi ...

welcome back to 21st century :))