četrtek, 03. januar 2008

Kontakt

Ker sva prejela nekaj zaskrbljenih klicev, moram sporočiti, da Ray uporablja moj bivši telefon s številko +61 (0) 401 211 528. Telefon sem mu prostovoljno predala, ker se je nanj itak začelo usuvati čisto preveč besnih klicev ljudi za katere bi moral opraviti delo oz. katerim dolguje denar. Sicer sem pred tem pobrisala ven svoje kontakte, morda pa je je še kaj ostalo oz. je pobral kakšno telefonsko iz SMS inbox-a. Domač telefon sva izklopila (odnesla s seboj aparat) in blokirala izhodne klice, ker je hiša okupirana.

Rudijeva telefonska številka je ista, jaz imam novo. Priporočam kontakt preko e-maila (ime.priimek @ gmail.com oz. nadimek @ gmail.com, če želite izvedeti mojo novo oz. Rudijevo telefonsko št., ker jih ne mislim javno objavljati na blogu.

Še enkrat poudarjam, sva povsem na varnem, med nami in zunanjim svetom je vsaj 2m visoka ograja, vrata se odpirajo samo na kodo, območje pa nadzorujejo varnostniki. Ko gremo ven gledamo, da nam nihče ne sledi. Prekleti kurac pa še vedno ni dojel v kakšen drek se je spravil in nori po svetu in nama skuša zakuhati kar mu pač pride na pamet, med drugim si je celo drznil klicati v Rudijevo službo. Čista norost, za v bolnico!

Ni komentarjev: