sreda, 23. januar 2008

Ko ti odklopijo elektriko

Vceraj pozno popoldne je Rudi prisel domov... in seveda ni bil prevec navdusen, ko je ugotovil, da so odklopili elektriko. Sledilo je klicanje vseh moznih telefonskih stevilk, da bi spremenili naslov dobave elektrike, pa enostavno nismo mogli priti do nobenega operatorja. Potem sva sla k prijatelju in sva se preko maila in interneta poslala en kup sporocil providerju elektricne enegrije - Jackgreen. Porkadus malora... danes zjutraj ni bilo se nobenega odgovora, tako da sem klicala Jackgreen in zacuda takoj dobila operatorja na telefon, ampak najinega novega naslova niso imeli v bazi pa so mi narocili naj klicem Energex. Klic na Energex je trajal 20 minut in ubogi operator tudi ni mogel nicesar naredit, vse kar sem uspela ugotoviti je da je supply address drugacen od najinega novega domacega naslova... bogve zakaj. Torej sem klicala nazaj na Jackgreen z novim naslovom in jih poskusala pripraviti do tega da priklopijo elektriko ASAP. Pa so mi povedali, da na to obmocje sploh ne dostavljajo elektrike, da moram poklicati kaksnega drugega providerja oz. Energex, ker lahko samo oni priklopijo elektriko nazaj. OK, spet klicem Energex, mi povejo da oni ne posiljajo racunov nobenemu vec, da samo delajo khm... ne vem kaj pa da naj providerja poklicem. In sem sla na internet poiskat druge providerje, vse da bi se izognila Origin-u. Pa sem poklicala AGL in je bilo treba spet malo cakati na operatorja, pa mi je tudi njihov operator povedal da ne skrbijo za to obmocje. Hmm, torej mi ne preostane drugega kot poklicati Origin... in sem spet cakala in cakala. Ko sem konco prisla do operatorja sem ji morala scvekati vse svoje podatke, supply address, residential address itd. Hvala bogu, je babnica rekla, da lahko ze jutri priklopijo ta presneti strom. Ja upam da res, potem moram pa preklopit nazaj na Jackgreen in skenslat Origin ali pa obratno - skenslat Jackgreen in ostati pri Originu. Sovrazim Origin.... povprecna cakalna doba na njihovi telefonski liniji je 1 uro!!! Vse skupaj mi je vzelo uro in pol casa in dobro mero zivcev.

Ni komentarjev: