nedelja, 20. januar 2008

How to con a conman?

Ja takole, mislim da je Ray v soboto zjutraj ob 6h cisto cocky poslal SMS v katerem je zahteval vso dokumentacijo od joba za Alison, da me bo sicer tožil... jada jada. To je zenska, ki sicer tudi dela za vlado in je zavrnila preostanek plačila za delo, ki ga je opravil Ray... ker je bila kvaliteta porazna. Anyway, ta zenska se je potem uradno pritožila na Office of Fair Trading in poslala pismo pritožbe. Ray pa je potem odpisal nazaj in je bilo pismo napisano in shranjeno na mojem računalniku. Pa se eno fotografijo njene kopalnice in račun sem imela.

Odlično sem si mislila... bi bilo treba iti se par stvari pobrati iz hise in lahko malo izsiljujem s podatki. Pa sem zapekla tisto pismo, račun in fotko na en DVD, kriptirano seveda haha, in izstavila račun za mojo storitev. Na DVD-ju je tudi README.txt datoteka v kateri se generično zahvaljujem za uporabo storitve varne in zaupne dostave podatkov in sporočam, da stranka dobi geslo za odkriptiranje podatkov po tem ko bo plačala račun. In sem mu nabluzila, da nimam internetne povezave in da bi osebno prinesla DVD s podatki do njega pa se ostale stvari iz hiše pobrala. Dobro, se je strinjal, tako da sem odšla tja oborožena s teleskopsko palico v torbici - za vsak slučaj, sem jo sposobna v sekundi potegnit ven in ga posteno lopnit čez kolena, če bi začel kaj srati. In o boga mi kako bi bila vesela, če bi se spravil name... to bi bil izvrsten izgovor, da ga v "samoobrambi" nalomim.

Pa sem pobrala iz hiše škatlo hrane in nekaj kuhinjskega pribora. Vmes je Ray kokodakal, da moram pospraviti vso sranje, tj. kartonske škatle izpred hiše in garaže in poskrbeti za odvoz kavca. Pa ker se od njega ne izvleče nobene pametne informacije, če je razpizden, sem se prefinjeno pretvarjala, da sem na diplomatskem obisku in da res ni potrebe po razburjanju, da se je pomiril. Vseskupaj sem začinila s šalo, da me lahko pretipa, če se boji da imam pri sebi kakšno pištolo ali diktafon in se prešerno smejala. Ko sem hotela pograbiti se krožnike in pribor je skočil v luft in protestiral... tako da sem ubogemu revčku pustila v hisi vsaj nekaj krožnikov, pribora, kozarcev, noz za kruh in kozico. Potem sem vprašala, ce grem lahko pobrati kozmetiko iz kopalnice pa je imel ze kar lepo v vrečki spakirano pripravljeno zame. Na policah sem nasla se tisto, kar sem najbolj iskala... tj. tortica s CD-ji in DVD-ji z vsemi backupi za 5 let nazaj, vsebujejo fotografije družine, prijateljev in potovanj... priceless. Vmes mi je sam od sebe prinesel se moje priljubljene hlače in nekaj perila od Rudija. Potem sem ga vprašala, ce lahko iz garaže poberem orodje za vrtnarjenje pa je hitro skočil v luft in me ni pustil iti samo... anyway, nasla sem samo lopatko, za motikico in grabljice je rekel, da jih ima v spalnici (WTF?!?! le kaj dela motikica v spalnici) in jih ni hotel dati. Na dovozu je bil parkiran starejši model nekega japonskega sportnega avta in sem hitro presneceno vprašala, ce si je kupil nov avto in se je seveda pohvalil, da ja. S kotičkom očesa sem videla, da je najino vozilo tudi parkirano na dovozu in da zaenkrat od spredaj zgleda se v vredu stanju. Vmes je Ray spulil ven zastavo, ki je visela na vrtu in mi jo dal, ces da je to tudi moje sranje. Potem mi je hitel pokazati kako je v besu zaklal ubogo nogometno žogo, jaz pa sem za njegovim hrbtom hinavsko veselo pomahala z avstralsko zastavo in zapela "This Is Australia!"... kar mu seveda ni kapnilo, kaj pomeni. Pobrala sem se nekaj drobnarij od pisarniškega materiala, vprašala ce je kaj poste prišlo.

Potem je Ray postal ze malo zivcen in je zahteval svoj DVD s podatki pa sem rekla, da ker je bil tako priden fantek ga bo to stalo samo enega piva. In mi je se pivo vzel iz hladilnika in ga ponudil, tako da sem se z lustnim nasmeskom vsedla dol, prizgala eno cigareto, predala DVD in zacela klepetati... in predvsem poslusati. In je malo potozil da so ga klicali iz zdruzenja Queenslandskih gradbenikov, jaz pa sem se seveda naredila neumno in vprasala, ce ga je Alonso prijavil. Seveda se je razpizdil, kako je ta Alonso en prasec in da bo zadeve ze razrešil. Jaz sem vmes samo kimala in se strinjala z njem, da je ta zajebana stranka res en totalen pes in da je cisto logično, da ubogi Ray "malo" krsi zakone, nima licence itd., ker je firma se cisto nova in mu bodo avtoritete to gotovo spregledale, yeah right. Potem me je malo spraseval kaj bomo na mediaciji pa sem ga kar nazaj diplomatsko vprasala, kaj on pricakuje od mediacije in se je elegantno izognil vprasanju. Potem sem malo odbluzila o tem, da mi je mama nakazala masovno kolicino denarja, ki sem ga potem prenakazala Rudiju za vozilo in ukradeno robo in mu zagotovila, da so sedaj te stvari resene in ga od naju ne bo nihce terjal za nic, bullshit. Ocitno je palilo, ker so se mu ob besedi denar seveda oci kar zasvetlikale pa upajmo da bo v prihodnjih dneh vozilo se vedno brezskrbno parkiral na dovozu, da lahko organiziramo akcijo in gremo ponj z dvema velikima tipoma in ga zaplenimo. Potem je rekel, da je nekaj poste zame in da jo je pustil v nabiralniku. V nabiralniku me je čakal en mini-gecko, ki je pobegnil, in peak flow meter, ki sem ga rabila za astmo (vmes sem itak ze svojega kupila). Vprašala sem ga kako kaj zdravje, da sem slisala da je bil v bolnici par dni... pa je rekel, da se bil kar cel teden v bolnici, ker se mu je astma zaradi stresa kronično poslabšala, ker smo se mi en teden vsake toliko casa peljali mimo hise in je bil cisto zivcen zaradi tega. Potem je povedal, da si je dobil novega sostanovalca in da bo jutri zacel resno delati za tisto gradbeno podjetje pa da sedaj njegove finančne zadeve urejata malteška prijatelja pa da cez par dni pride se en tip iz Melbourna in bodo skupaj delali business: Ray bo polagal ploscice, maltezan bo električar, en drugi tip bo pa se preproge polagal itd. Hmm... sem mislila, da je v tem dream-team-u se financ minister Alex, ki bo vodil posel/pridobival stranke in čistilka Anita, ki bo na koncu profesionalno počistila za delavci. Hisa je bila relativno cista, tla posesana in spolirana, sunroom in njegova bivsa soba hermetično pospravljeni... tako da je verjetno imel čistilko Anito na obisku, ker je bila tudi kanta za smeti umita, kar je vedno delala izključno čistilka. Ubodel si je nov stacionarni telefon z brezzicno slušalko za katerega je trdil da je od njegovega partnerja (verjetno je bil mišljen financ-minister Alex), imel je miniaturni hladilnik in TV, kar je tudi verjetno dobil od Alex-a pa en rabljen usnjen fotelj, ki je tudi prisel iz Alex-ove garaze. Za cunje je rekel, da jih nese v laundromat. Rdeči avtomobil pa je verjetno od njegovega novega cimra... Ray ima pac navado, da se baha s stvarmi, ki ubistvu niso njegove. Pil je temno XXXX pivo, meni je dal pa Toohey's New... kar pomeni, da mu je to pijačo nekdo prinesel, ker sam ne bi nikoli kupil teh dveh znamk piva. Zanimivo je bilo opazovati, kako je vsakič, ko se je mimo hise pripeljal avto ali se kje v blizini zaustavil, skočil pokonci in pokukal kaj se dogaja. No, vsaj tam na kavču je sedel v opranih cunjah, v faco je izgledal dokaj normalen in začuda hisa ni smrdela. Iz svoje sobe se je preselil v najino bivšo spalnico, kamor je verjetno prestavil tudi razjahano kavc-posteljo, zračne blazine tudi ni bilo v njegovi bivsi sobi tako da jo verjetno uporablja njegov cimer. No, v ta del hise me nikakor ni hotel spustiti tako da ne vem kaksna je situacija. Se vedno mi ne gre tista motika v spalnici v glavo... ga malo daje paranoja pred kakšnimi izterjevalci al kaj.

Ko sem prišla domov pa je v zahvalo poslal SMS v katerem je rekel, da je bilo prijetno poklepetati z menoj, pa da naj najinemu prijatelju Garth-u sporočim, da ga bo nekoč poiskal v Chalk hotelu in mu v rit zatlačil injekcijsko iglo. Garth je bil namreč z nami, ko smo selili stvari iz hise in je sosedom pokazal ovitek od insulinke, ki jo je nasel v garaži... sosede je vprasal, ce si zelijo ziveti poleg narkomana po tem ko je soseda Megan histerično obtoževala mene in Rudija kako sva kruta, ker ubogega Ray-a tako maltretirava in povzročava nevsecnosti sosedom, ker se stalno policija vozi okoli. No ja Megan, rada bi videla izraz na tvojem obrazu, ko ti bo tale "prijetni sosed" spizdil barbecue z verande, ker bo nujno potreboval $200 za en šus metamfetamina. Neighbourhood watch my ass!!! Kurbez je uspel iz hise pokrasti vse stvari, ki jih je lahko nesel... ne bo mi zdaj noben rekel, da noben od sosedov ni opazil, da se dogaja nekaj sumljivega, kljub temu da sva jih z Rudijem lepo prosila, da obvestijo policijo, ce opazijo odstranjevanje oz. namerno poškodovanje lastnine.

Pričakujem da me bo enkrat v prihodnjih dneh poklical, cisto penast, ko bo ugotovil, da podatkov na DVD-ju ne more prebrati brez gesla. Geslo pa je "vreča dreka" po angleško in njegov letnik rojstva, haha. Zlatko, tebi v cast. Skratka pri conman-u z pošteno igro ne bos ničesar dosegel... je treba lagati in se pretvarjati. Um ja... plačilo je: vračilo najinih stvari, vracilo vozila, moja plača, neplačana najemnina in hum... 50$ za opravljeno storitev. Ko bos plačal račun, dobis pa geslo... do takrat pa... odjebiiii!!!

3 komentarji:

zlatkofish pravi ...

No pa bo spet na sporedu astmaticen napad,vec njih.No upam,da je Rudi medtem ko to pisem prisel do svojga uta.Dream team pa to...,prav na smeh mi gre.Vreca dreka,ja to si bom zapomnu ,zapomnu.Pocas in previdno.
Alenka sam necesa se zavedaj,hudo inteligentno dekle si, opravka imas s hudim bolnikom,cim dlje od njega ko prideta do uta in uredita stvari na sodiscu .Teh virusov v njegovi glavi v bolnci ne morjo spucat.Inteligenca ni kos njegovim mozganom,nazalost.
Ti a pol je Ray tud vrecar?Sem Zadnjic prebral da kangooroji prdijo tko, da ne onesnazujejo okolja.Ce je vrecar,tega Avstralci ne bodo tolerirali,saj so kar okoljevarstveno osvesceni.
Lep dan.

Anonimni pravi ...

A si cist ziher, da rabis to sr....? Da ne bos na konc ti tista, ki bo zvisela? Bog ve, kaj ti tale cimer lahko zakuha.

kaalen pravi ...

Ne, tega sranja prav gotovo ne rabim... but too late, sem ze v njem. Pri takilih patronih kot je Ray je ravno to problem, da z groznjami utisajo ljudi in lahko nadaljujejo z istim sranjem naprej... but trust me, to je tudi vse kar Ray ima - velik gobec. Jaz sem z njem ze skoraj zakljucila, vec kot se ene mediacije in morda kaksnega obiska na sodiscu ne pricakujem, ostalo bodo naredile inspekcije... kar bo trajalo se kaksnih 12 mesecev in ko ga bo doletelo, ne bo niti vedel od kje ga je zadelo.