četrtek, 17. januar 2008

Četrtek zvečer

No pa sem prišla nazaj s 1. treninga... fuzbala, haha. Sem klicala tega trenerja po telefonu prejšnji teden in mu rekla, da bi rada prišla na trening, če še ni prepozno, ker so začeli že 8. januarja. Pogovor je šel nekako takole:
"Aaahaaa, are U reasonable fit?" "A si razumno fit?"
"Yes" "Jaa"
"Have U played before?" "A si že kdaj prej igrala?"
"em... no." "em... nee".
"Okaaay" "Ureeeduuu"
"What should I bring with me?" "Kaj naj prinesem s seboj?"
"Runners, T-shirt, shorts and drink bottle" "Superge, T-shirt, kratke hlače in pijačo".

No pa sem se pojavila tam v precej prevelikih belih kratkih hlačah - moških kopalkah, T-shirtu od Gorenja popacanem s silikonom, in v številko prevelikih skejterskih supergah z totalno gladkim podplatom. In smo najprej malo laufale, pol smo se malo razmigavale, pa še malo laufale, pa žogo tako na daleč brcale, pa malo med tekom žogo med nogam brcale in potem brcnit kakor daleč se le da, pol smo se razdelile med limone in pomaranče in hmm... no tuki sem se pa zgubila, v kero smer nej zdej laufam, kaj, kje??? Potem pa se je uscalo kot pri norcih, najprej pomalo potem je začelo liti pa kot iz škafa. Očala so bila zalita z vodo, zarosena, superge 3kg težje in jaz zgubljena z ventolinom v pesti. Pa pride tale poljski trener do mene in mi razloži po kmečko v polomljeni angleščini: stoj kle na sredini pa če žoga prleti k tebi jo ustav pa podaj naprej eni pomaranči, ki blizu tebe stoji, če pa pomaranče ni... pa v uno smer (nakaže z roko). Če pa žoga med nogami limone pride mim tebe pa jo probi ven zbit in sledi koraku št. 1. Aha, okej... štekam, žoga meni, ujamem, podam pomaranči... spet žoga k meni, jupi, žoga limoni, ups... limona z žogo mimo mene, raje ne bom niti probala, da ne bom uboge limone spotaknila... žoga spet k meni, pomaranče pomaranče... nikjer nobene, žoga v random smer, jaz u smeh. No to je trajalo še kakšnih 5min in potem je bil konec. Ja kul ne, pridem drug teden spet. In sem odkorakala do avta, mokra do spodnjih gat, bulasta od pikov komarjev in od glave do pet okrancljana s travo.

Ni komentarjev: