petek, 07. december 2007

Peklenska vročina

Danes me je usekalo... tista vročina o kateri govorijo vsi Queenslandčani... ko ni tako zelo vroče, ampak soparno za popizdit. Zjutraj sva šla z Ray-em po opravkih, podpisat NEiS pogodbo in na Centerlink. Vžgala sva klimo v Betsy in je trajalo dobrih 10 minut preden je bil kakšen efekt, kaj pa je drugega za pričakovati v razbeljenem avtu. Glavo sem nagnila nazaj in dihala kot zlate ribice, ko v vodi primanjkuje kisik. Do klimatizirane pisarne je bilo le nekaj korakov, napor pa tak kot da gaziš do kolen po raztopljenem asfaltu. V pisarni sem se na stol usedla kot krava z vsemi štirimi od sebe, rabila sem nadaljnjih 10 minut da sem prišla k sebi. Sedaj sva doma... hvala bogu, ob prižganih ventilatorjih sedim na stolu, cunje se mi lepijo na kožo, pijem hladen Jim Beam s kokakolo in diham kot star dedec. Bojim se trenutka, ko bo zmanjkalo pijače in bo treba rit dvignit s stola in narediti premik proti hladilniku po novo piksno. Občutek je tak kot da ti nekdo sedi na prsih in te stiska za vrat. Tudi Zvezdanka je čisto hin... leži na tleh, raztegnjena kot klobasa, še hrana je ne zanima. Našemu astmatiku Ray-u gre zadnje dni še posebej slabo in stalno visi na svojem nebulizerju... ena doza ventolina v spray-u pa mu traja kaka 2 dni, ker se dobesedno naduva vsakih 5 minut.

Komaj čakam da bo večer, da se malo shladi in bomo lahko šli na vrt brcat žogo naokoli. To je tudi nekaj novega. Smo kupili fuzbal žogo in ima Ray velike plane, da me bo naučil špilat fuzbal tako da skoraj vsak večer malo trenirava in menda že kar dobro brcam to presneto okroglo zadevo. Kdo bi si mislil... Linky pa fuzbaler.

2 komentarja:

ZoRRo pravi ...

Proti nam revčkom v SLO se mate fajn... pri nas je pa tm okol 0 stopinj. Deep freeze pa to :)

Anonimni pravi ...

Oooooooooooooo, kolk si v tem mrazu želim vročine.
Mejta se fajn.