ponedeljek, 15. oktober 2007

Polaganje ploščic

Nekaj ljudi me je spraševalo kaj počnem zadnje dni - polagam ploščice. Ja, take taprave keramične talne ploščice. S prijateljem Raymond-om ali na kratko Ray-em, ki sem ga spoznala v bolnišnici in sedaj tudi živimo skupaj sva se spustila v posel polaganja ploščic. Imela sem več opcij: najti službo v Avstraliji kot software designer/developer (no problem), nadaljevati s projekti za slovenske firme (problem komunikacije) ali delati nekaj čisto drugega.

Odločila sem se za nekaj čisto drugega, nekaj kar upam ne bo preveč stresno, da bi vplivalo na moje zdravje. Tako da sedaj postavljava stvari pokonci, delava business plan in zbirava sredstva za širitev firme oz. investicije v boljša orodja. In ker če hočeš uspešno voditi podjetje, se moraš seznaniti z vsemi podrobnostmi dela navadnega delavca v podjetju. Pa sem tako nekaj dni nosila ploščice, kupovala lepilo in fugirno maso, pometala tla, pomagala risati črte po tleh in navsezadnje tudi mazati lepilo po tleh, polagala ploščice in vse ostalo kar spada zraven. Dala sva oglase na internet, v lokalne časopise in naredila vizitke... glej ga zlomka, telefoni ne nehajo zvoniti.

4 komentarji:

matej m. pravi ...

jaz mam
željo polagat ploščice... ni stresno delo, manjka teh delavcev in plača baje ni slaba... res pa da me čaka še ogromno let šole..

Katja pravi ...

Zanimiv posel :) Ampak a nebi bila plača "rahlo" višja če bi se zaposlila kot software designer-ka?

kaalen pravi ...

Plača bi bila verjetno višja, premo sorazmerno s tem pa tudi stres... in moj plan trenutno je minimalizirati stres, denar pa ni problem.

Sara pravi ...

Kaalen,
vedno raje prebiram tvoj blog in občudujem tvoj pogum, ker se ne oziraš na ozko mislnost ljudi ki menijo, da je uspeh le v nazivih, materializmu in zunanji podobi.Imaš moč izbire svojih misli, naravnane na mir, ljubezen in harmonijo.Preprosto veš, kaj je v živjenju res pomembno,da tvoja notranjost ne ostane prazna.Želim ti še veliko sončkov v tvojem življenju.In mislim da si na pravi poti , da jih ujameš. :-)