nedelja, 28. oktober 2007

Pihanje po Avstralsko

Danes smo bili na srečanju slovencev v Avstraliji in smo popili par VBjev, igrali balinčkanje pa tko naprej. Proti 4 uri smo se odpravili nekaj pojest in nazaj domov. Ker sem edino jaz pri jedi pil light XXXX, Alenka in Ray pa sta pila VB, sem nazaj peljal jaz. Pri izhodu iz avtoceste pa zagledam prvo en civilni policijski avto z lučkami, potem pa naenkrat en kup policajev na cesti, ki hodijo od avta do avta in dajejo frulice direktno v usta folku v avtih. JAOJ, jest niti izpita nisem imel z seboj, ... in policaj pride z frulico direkt do mojga okna, in mi brez kakršnekoli obrazložitve ali zahtevanja izpita in dokumentov porine frulico direktno v usta, jaz pihnem... čakam, policaj vpraša, kdaj sem nazadnje pil, odgovorim 10 min nazaj, potem pa še vpraša, kakšen izpit imam (verjetno zato, ker sem nekaj napihal, začetniki tukaj pa morajo imeti 0.0 alkohola v krvi) in odgovorim, da mednarodnega, potem pa samo pokima in odvrne "srečno vožnjo". Vse skupaj je trajalo max 1 minuto.
In ta zaseda je bila kar na eni čisto obstranski ulici, tukaj se policaji res ne šalijo z alkotom. Drugače so pa tile Brisbane copersi res obremenjeni, razen čuvanja "delo na cesti", ja, policaji so vedno zraven, kadar se kaj dela na cesti, jih je bolj malo za videti po ulicah.

In mislim, da je nastopil čas za prijavo na opravljanje Avstralskega izpita.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

he he si mel srečo... no fajn

In kako ste se imeli na Brisbane srečanju Slovencev!

kaalen pravi ...

Hehe... meli smo se zelo fino. Ko smo prisli tja smo bli malo skepticni... no, Rudi je skoraj hotel zbezati ko je zagledal vse penzioniste. Pivo je blo $2.5 pa ze itak smo bli nasekani. Potem smo malo klepetali s Tonyem, malo z ostalimi frisnimi migranti. Potem pa sta nas dva penzionista povabila igrat balinanje in je Ray prec zagrabu priliko tko da smo se zabavali ob balinanju.