petek, 07. september 2007

Počasi pa bo le steklo

No, danes me je skoraj vrglo na rit, ko sem sla na banko položiti 200$ izmed tistega kar sem dobila preko Western Uniona. Končno je prispel denar na moj račun in takoj sem zahtevala bank statement (izpisek stanja), da sem ga poslala real-estate agentki s katero se menim za najem stanovanja.

Uboga mica maca Zvezdanka je v karanteni prehlajena, ji teče iz nosa in me boli srce, ker ne morem k njej, da bi jo potolažila. Po telefonu sem govorila z njeno oskrbnico, ki je po glasu sodeč zelo prijetna punca in mi je zagotovila, da pridno je, uporablja WC in da jo bo ona pocrkljala namesto mene.

Jaz sem se vselila v motel room za 330$/teden, kar je čisto sprejemljivo za začetek. Dalo mi je tisto stabilnost, ki jo v tem trenutku najbolje potrebujem. Motel je bil ravno prenovljen in so sobe zelo praktične, imaš wc, tuš in mini kuhinjo z aparati kot so hladilnik, grelnik vode, toaster in mikrovalovka. In zdaj mi ni treba tako besno hiteti z najemom stanovanja... se bom raje še malo dobro razgledala okoli, saj sem namreč šele sedaj dobila pogoje, da sploh lahko vložim prošnjo: imam denar za bond in ta presneti bank statement, da lahko dokažem da se lahko preživljam naslednjih 6 mesecev. Prej so vsi samo zmajali z glavami, seveda... kdo pa ti bo verjel kar na lepo besedo da ima tvoj fant toliko in toliko denarja na računu, fant pa je na drugem koncu sveta in kako sploh dokazati da sva par... ah, težko pojasniti.

Ni komentarjev: